minulla on myös vajiksen oireita ja tsh ollut välillä yli 5 mut lääkitystä ei tipu.Sen sijaan hiukset tippuvat enkä tiedä mitä tehdä ettei ne kokonaan häviä.Olisiko mitään hoitokeinoja siihen?
Hiukset
2
691
Vastaukset
- Riikka
Hei
Minulla oli TSH 4.90. Otatin, kun hiuset tippu ja kulmakarvat hävisivät lähes kokonaan, ripsetkin harveni, paleli ja turvotti, paino nousi hurjasti, masensi ja olin täysin aloitekyvytön. Lääkeettä en heti saanut, piti käydä aika monella lääkärillä ennen kuin sain kokeilu Tyroxinit. Ne alkoivat auttaa aika nopeesti, siis uskomaton juttu kuinka olo parani.
Olin aivan ihmeissäni. Kuitenkin tasapainottaminen vei aikansa, ikun huono olo palasi, mutta kyllä lääke kannattaa hankkia vaikka väkisin. Periksi ei saa antaa. Sullahan tuo arvo jo reilusti yli viitearvojen. Arvot eivät saa heilua kovin rajusti ylös tai alas. Joten yritä saada lääkitys kuntoon. Minulla hiusten lähtö pysähtyi vähitellen, mutta aika nopeesti lääkityksen aloittamisen jälkeen. Nyt odotellaan,että hiukset kasvaa ja muuttuvat silkkisiksi, kuivat ovat edelleen.
ROHKEUTTA! - anniina
Kyllä lääkitys on tarpeen. Luehan näitä viestejä. Olen monelta kuullut, että vasta kun TSH on laskenut alle 2, on olo alkanut normalisoitua. Itselläni on 1.2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912723
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454750Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201945Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3651634Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471