tyttöily vinkkejä

haluanollatyttö

Kertokaa

4

779

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei enää

Et halua olla tyttö. Jos ruokit itseäsi näillä touhuilla, joudut entistä pahempaan olosuhteeseen.

• chekhkvjhedcbwco

Joudut entistä pahenpaan olosuhteeseen, jos venytät ristiriitaa normaalin elämän ja naiselämäsi välillä. Ne on kuitenkin mahdollista yhdistää sillä tavoin, että hakeutuu tietoisesti yhteisöihin, joissa asia on lähtökohtaisesti ok. Sellaisia kuvioita löytyy nykyään yllättävän paljon niin harrastus-, työ- kuin parisuhdekuvioissa. Mitä enemmän saat kannustusta, sitä vapautuneemmaksi ja varmemmaksi olosi käy. Asiaa auttaa, jos naisena haet riittävän katu-uskottavaa olemusta ja varot ylilyöntejä. Ja tietysti on syytä myös varmistaa selustansa eikä aina kannata luottaa siihen, että kaikki ymmärtäväisivät - aina jossain vastaan tuollaisia "ei enää"-tyyppejä. Sellaiset, erityisesti partneriehdokkaina, kannattaa kiertää kaukaa,

• ................?

Haluatko olla tyttö jatkuvasti koko loppuelämäsi vai ainoastaan silloin tällöin?

Voisitko lopettaa tytöksi haluamisen, jos löytäisit jonkun supermielekkään harrastuksen? Onko tytöksi haluaminen vain pelkkää "haluan kuun taivaalta ja oman ponin ja ferrarin" vai olisitko valmis kärsimään tyttöyden takia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      456
      925
    2. 56
      589
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      573
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      514
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      477
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      456
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      92
      445
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe