FPS tippui dramaattisesti

hehee123453sd

Joo eli kun käynnistän battlefieldin niin jo loading screenissä fps tippuu kolmeen ja pelissä se on sitä 5-10 luokkaa? Tämä alkoi 2 viikkoa sitten. Ennen tämän alkua fps pyöri 60-120 aluiella riippuen kartasta.

Olen myös huomannut ,että muissa peleissä fps saattaa yhtäkkiä tippua sadasta viiteen esimerkiksi dead space kolmosta pelatessa.

Olen kokeillut:
Battlefieldin asennuksen korjaamista, battlefieldin uudelleen asentamista, originin uudelleen asentamista ja virus tarkastusta ja siinä tais olla kaikki.
Olen myös tarkastanut, että kaikki ajurit ovat ajan tasalla.

Koneen speksit :
Windows 7 64 bit
GPU: AMD HD 7970
CPU: AMD FX 8350
8 GT ram

Enkä edes pelaa ultrilla ja olen kokeillut alhaisillakin asetuksilla ja ihan sama tulos.

Tätä oli myös joskus battlefield kolmosessa mutta se meni ohi, että sitä oli vaan päivän ja sitten se loppui.

Voiko tämä johtua tietokoneen rasittamisesta, kun nyt kesäisin peli sessioit saattavat olla aika pitkiä.

2

1095

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AMD sucks

Hanki Nvidian näyttis ja Intelin prossu ja lakkaa valittamasta.

• aesgrdfhjhgjk

Siellä taustalla pyörii jotain. Kato tehtävienhallinnasta mikä vie muistia. GPU-Z nimisellä ohjelmalla voit tallentaa logia lämmöistä ja tehojen käytöstä.
      Pelaamisen lisääntyminen ei vaikuta. Lämpöjen nousu voi vaikuttaa mutta yleensä alkaa tuulettimet huutamaan kovempaa ja kun tietty raja saavutetaan niin kone sammuttaa itsensä välttääkseen vahingot.

Mikä virustorjunta ja palomuuri?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2462
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1642
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      653
      1076
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      972
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      926
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      885
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      83
      760
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      736
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      71
      728
    Aihe