Joo eli kun käynnistän battlefieldin niin jo loading screenissä fps tippuu kolmeen ja pelissä se on sitä 5-10 luokkaa? Tämä alkoi 2 viikkoa sitten. Ennen tämän alkua fps pyöri 60-120 aluiella riippuen kartasta.
Olen myös huomannut ,että muissa peleissä fps saattaa yhtäkkiä tippua sadasta viiteen esimerkiksi dead space kolmosta pelatessa.
Olen kokeillut:
Battlefieldin asennuksen korjaamista, battlefieldin uudelleen asentamista, originin uudelleen asentamista ja virus tarkastusta ja siinä tais olla kaikki.
Olen myös tarkastanut, että kaikki ajurit ovat ajan tasalla.
Koneen speksit :
Windows 7 64 bit
GPU: AMD HD 7970
CPU: AMD FX 8350
8 GT ram
Enkä edes pelaa ultrilla ja olen kokeillut alhaisillakin asetuksilla ja ihan sama tulos.
Tätä oli myös joskus battlefield kolmosessa mutta se meni ohi, että sitä oli vaan päivän ja sitten se loppui.
Voiko tämä johtua tietokoneen rasittamisesta, kun nyt kesäisin peli sessioit saattavat olla aika pitkiä.
FPS tippui dramaattisesti
hehee123453sd
2
968
Vastaukset
- AMD sucks
Hanki Nvidian näyttis ja Intelin prossu ja lakkaa valittamasta.
- aesgrdfhjhgjk
Siellä taustalla pyörii jotain. Kato tehtävienhallinnasta mikä vie muistia. GPU-Z nimisellä ohjelmalla voit tallentaa logia lämmöistä ja tehojen käytöstä.
Pelaamisen lisääntyminen ei vaikuta. Lämpöjen nousu voi vaikuttaa mutta yleensä alkaa tuulettimet huutamaan kovempaa ja kun tietty raja saavutetaan niin kone sammuttaa itsensä välttääkseen vahingot.
Mikä virustorjunta ja palomuuri?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719