Missä mahtaa olla vika kun ei pissa poika toimi eteen eikä taakse pesurin pumppu on kunnossa sulakkeet ehjät viiksi uusi... onko pissa pojalle relettä erikseen?
Vastaukset 3
- Apusi on tässä:)
On rele erikseen katso täältä (lyhensin linkin) linkki:www.pok.li/348ewdju
- ukm 65
MADE IN FRANCE siinä vika.
- ukm 65
ukm gay 69asennossa olen minä tuosta edellisestä viestistä niin tarkennus että ajan itse lerppakullisena toijota korollalla kun niinhän sitä sanotaan että osta toyota jos ei sojota. Olen katkera koska renaultit ovat niin upeita ja parhaita autoja niin siksi joskus trollaan harmittaa kun itse joudun ajamaan eunukkina eunukkien autoilla! Lisäksi tojota millä ajan niin ei naiset katsele vaan karvaisen perseenreijän omaavat homomiehet jotka haluaa työntyä minuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091723Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272888- 67857
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö107659- 32581
- 88557
- 32540
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61539- 42522
- 37520