Uusi hyrpiidi vai nykyinen Corolla

Tapasin tänään luottomyyjäni aamu torilla olin porkkanoita ja herneitä ostamassa kun hän iloisesti huiskautti kättä hän on ansaitulla kesä lomalla mutta aina hyville asiakkaille aikaa kuten hän sanoo. Kovasti ehdotteli minulle hyrpiidiä jotta pappakin olisi ekolookinen ja rendikäs on kerran jo aikaisemmin ehdotellut mutta pidin liian hienona minulle nyt pyyteli lomien jälkeen koe ajolle olisi Priusta ja Aurista. Kyllä se olisi aika hienoa kun kulutus tippuisi puoleen kuten hän sanoi se tekisi minulle maksettavia kilometrejä noin 6000 vuodessa ja 6000 saisi ilmaiseksi pelkällä hiljaisella sähköllä. Kyllä se kiinnostusta saa aikaiseksi pitää nyt miettiä hän lupasi soitella ja auttaa jos vaan apua tarvitsee. Kyllä siinä eurorutkujen vääräleukojen leuat saisivat lonksutettavaa.

11

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyrpiidi :)

      Saako ne ilmaset 6000 ajaa heti uutena ja myydä sitten pois? Kyllä siinä luottomyyjä vie papparaista, Moottori lehden kulutustestissä Seat Diesel pesi kulutuksessa nämä hyrpiidit.

    • ------

      Ihanko itse Korsumäki pappaa kestitsee?

      • gorillapappa

        Se on kuules papan luotto myyjä sellainen ammattilainen joita ei jonninjoutavilla hupunpupun euromerkeillä ole lainkaan kun tietää ihan oikeasti mitä luotto asiakas milloinkin tarvitsee ja osaa tulla kertomaan sen vaikka ei nyt aina itse ymmärtäisikään. Onhan Toyota hyrpiiti tekniikan kehittäjä ja markkina johtaja siihen ei euromerkit pysty niin kyllähän papankin kilometreillä tulee säästöä ihan huimasti kun saapi sähköllä rullailla hiljakseen kylätietä ja jonkun moottorilehden testeillä ei ole mitään merkitystä ei pappa sellaisia lue eikä luotto myyjäkään kun ovat katteellisten kirjottelua


    • pullantuoksuinen kus

      Noinhan pappoja kusetetaan perinteisesti Toyotalla. Laita kympppitonni vaihtorahaa peliin ja pääset "säästämään" bensassa jopa satasia vuodessa.
      Tosin pitää ajela vain sitä marketin, kodin ja torin väliä jos meinaa saada säästöjä aikaan ja tietenkin pitää autoa latauksessa päivittäin.

      • gorillapappa

        Kuules nyt jolppi ei luotto myyjä kuseta ketään toisin kuin eurorutkujen ylimieliset juipit lasipalatseissaan luotto myyjä sanoi että hyrmiinirius tai hyrmiini auris säästää satoja euroja vaikka pappa ei ajakaan ihan mahdottoman paljoa niin kyllä se on paras uskoa kun maailman ykkös merkin myyjä on näin sanonut


    • Säilytä

      Säilytä nykyinen Corolla. Vaikka hybridit kuluttavat polttoaineita vähemmän, ne ovat herkempiä vioittumaan esim. talvella. Perinteiset Toyotat on helpompi hoitaa itse, kun taas hybridit vaativat merkkihuollon.

      • vaihtoon & kiertoon

        Vaarit luottavat vain ja ainoastaa merkkihuoltoa jokaisen huollon ja öljynvaihdon yhteydessä ja tietenkin katsastushuollossa myös.


      • gorillapappa
        vaihtoon & kiertoon kirjoitti:

        Vaarit luottavat vain ja ainoastaa merkkihuoltoa jokaisen huollon ja öljynvaihdon yhteydessä ja tietenkin katsastushuollossa myös.

        Sehän on niin että laatu auto vaatii laatu huollon ei sitä mitkään tumpulat poropeukalot voi laittaa vaan kyllä merkki huollon pojat tekevät hyvää jälkeä ja pitää toki käyttää katsastus huollossa ettei tule ikäviä tilastopoikkeamia kun Toyota pitää huolta maineestaan maailman luotettavimpana automerkkinä ja sitten pitää katsoa myös se että Toyotaan laitetaan vain aitoja japanilaisia huippu osia eikä mitään eurooppalaisia sekunta tuotteita mutta merkkihuollon pojat on kyllä tarkkana kun pappa on ohjeistanut että vain japanilaiset ovat kelpaa
        Ja kyllä on luottomyyjä sanonut että hurspiiditoyotaan voi luottaa niinkuin pensiini tai tiiseli autoon ettei siinä ole mitää sellaista mikä menisi rikki helpommin ja kun merkki on Toyota niin kukas edes epäilisi luotettavuutta


      • gorillacorolla
        gorillapappa kirjoitti:

        Sehän on niin että laatu auto vaatii laatu huollon ei sitä mitkään tumpulat poropeukalot voi laittaa vaan kyllä merkki huollon pojat tekevät hyvää jälkeä ja pitää toki käyttää katsastus huollossa ettei tule ikäviä tilastopoikkeamia kun Toyota pitää huolta maineestaan maailman luotettavimpana automerkkinä ja sitten pitää katsoa myös se että Toyotaan laitetaan vain aitoja japanilaisia huippu osia eikä mitään eurooppalaisia sekunta tuotteita mutta merkkihuollon pojat on kyllä tarkkana kun pappa on ohjeistanut että vain japanilaiset ovat kelpaa
        Ja kyllä on luottomyyjä sanonut että hurspiiditoyotaan voi luottaa niinkuin pensiini tai tiiseli autoon ettei siinä ole mitää sellaista mikä menisi rikki helpommin ja kun merkki on Toyota niin kukas edes epäilisi luotettavuutta

        Onkos tuo corollapappa ja gorillapappa ihan sama tyyppi?


    • hjyki8k

      sama pelle painus vittuun täältä. pilaa koko tojota palstan. urpoooooooo samaa paskaa jauhaa päivästä toiseen. idiot...

    • jauhajapaskan

      Ei tuo corollapappa edes toyotaa omista. Jonkun provopetterin yön pimeinä tunteina rekkaama provonikki. Jokainen hiukankin tolpillaan oleva ihminen sen nyt ymmärtää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe