Olisin aikeissa ostaa ensimmäistä autoani ja haluaisin järkeviä ehdotuksia. Hakusessa olis semmonen sporttinen kulkeva ja suht käytännöllinen kulkupeli. Hintaluokkaa: 20t-30t
nuorelle eka auto?
11
236
Vastaukset
- Toyota Corolla
Erittäin sporttinen, kulkeva ja suht käytännöllinenkin.
- ruis vai vaaleeleipä
Jos on varaa laittaa 20-30k€ eka autoon, niin silloin ei tarvitse kysellä toisten mielipiteitä minkä auton ostaa. Kurjaa, jos ei osaa itse päättää mitään asiaa itse, vaan joutuu toisten neuvoilla menemään.
- Sportinen
BMW
- mopo auto
Aloita mopoautosta ja vaihda pikku hiljaa parempaan.
- aloita vaikka
mäkiautolla
- 525 xd
Uudehko neliveto, jossa ajonvakautusta / luistonestoa ei saa kokonaan kytkettyä pois päältä (esim. BMW).
- Täsä.
m.nettiauto.com/peugeot/106?id_vehicle_type=1&make=Peugeot
- Näsä täsä
Etsittiin autoa.
- mbman
Mä olen ostanut kaikille tenavilleni ensiautoksi vanhan 200 dieselmersun E-sarjaa.
Tukeva, varmatoiminen eikä liian tehokas. Varaosat ja huoltokin edullisia.
Ovat olleet nyt jälkikäteen erittäin tyytyväisiä. Talviajo takavetoisella kouluttaa aivan eritavalla kuin jollain etuvetoterolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot223392Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112798- 282454
- 421857
- 511719
- 411461
- 91451
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101438- 531343
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621135