Olisin aikeissa ostaa ensimmäistä autoani ja haluaisin järkeviä ehdotuksia. Hakusessa olis semmonen sporttinen kulkeva ja suht käytännöllinen kulkupeli. Hintaluokkaa: 20t-30t
nuorelle eka auto?
11
213
Vastaukset
- Toyota Corolla
Erittäin sporttinen, kulkeva ja suht käytännöllinenkin.
- ruis vai vaaleeleipä
Jos on varaa laittaa 20-30k€ eka autoon, niin silloin ei tarvitse kysellä toisten mielipiteitä minkä auton ostaa. Kurjaa, jos ei osaa itse päättää mitään asiaa itse, vaan joutuu toisten neuvoilla menemään.
- Sportinen
BMW
- mopo auto
Aloita mopoautosta ja vaihda pikku hiljaa parempaan.
- aloita vaikka
mäkiautolla
- 525 xd
Uudehko neliveto, jossa ajonvakautusta / luistonestoa ei saa kokonaan kytkettyä pois päältä (esim. BMW).
- Täsä.
m.nettiauto.com/peugeot/106?id_vehicle_type=1&make=Peugeot
- Näsä täsä
Etsittiin autoa.
- mbman
Mä olen ostanut kaikille tenavilleni ensiautoksi vanhan 200 dieselmersun E-sarjaa.
Tukeva, varmatoiminen eikä liian tehokas. Varaosat ja huoltokin edullisia.
Ovat olleet nyt jälkikäteen erittäin tyytyväisiä. Talviajo takavetoisella kouluttaa aivan eritavalla kuin jollain etuvetoterolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422572Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423162241- 261970
- 241645
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471606Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251519- 441386
- 1001369
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391325- 361106