Hullu mies vainoaa!

epätoivoinen

Viime syksynä kun katsoin ikkunasta ulos niin joku mies seisoi terassilla, kun avasin oven niin hän vain tuijotti eikä puhunut mitään, kysyin että kuka sinä olet niin hän vain tuijotti sanomatta sanaakaan jolloin vähän pelästyin ja laitoin oven kiinni ja soitin poliisit.Poliisi tuli puolentunnin päästä pihaan koiran kanssa mutta koira ei saanut haju jälkeä. Jouluaattona olin todella vilustunut ja sen vuoksi skippasin joulun vieton perheeni kanssa ja vietin joulun yksin, joulu saunaa (piha) lämmittäessäni huomasin että sama mies kuin syksyllä seisoi saunani kuistilla selvästi naamioituneena, hänellä oli mm huomattavasti pidemmät hiukset ja viikset mitä ei ollut syksynä, vetäisin oven kiinni ja soitin poliisit taas, tällä kertaa he tulivat 20 minuutin päästä ja koira sai jäljen läheiselle hiekka kuopalle jossa kadotti sen. Olin todella peloissani ja kutsuin kavereita sinne muutamaksi viikoksi (kunnes muutan isälleni väli aikaisesti) ja laitoimme puihin 2 ``riistakameraa`` joiden asennuksen tämä hiippari ilmeisesti näki, koska hän liikkui pihallani kameroiden asennuksen jälkeen siten ettei tallentunut yhteenkään kameraan paitsi 1 ihan sen verran että takki näkyi hetken.


Kysynkin teiltä että mihin rikoksiin tuo hiippari mahdollisesti syyllistyy jos hän jää kiinni? Jos joku jää kiinni niin miten pystyn todistamaan että juuri hän on vainonnut minua aikaisemmin? En varmaankaan mitenkään? Ilmeisesti hän on tehnyt kiusaakin sillä minulta revittiin tuona aikana autosta kaikki oven kahvat ja lukkopesät tukittiin puu tikuilla. En uskalla muuttaa takaisin enne kuin hän on saatu kiinni. Ystäviäni yöpyy välillä siellä ja he ovat valmiina ottamaan hiipparin kiinni kun hän ilmestyy, oli hän heillekkin näyttäytynyt ja päässyt pakoon kerran.

1

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotirauhan rikkomine

      Olisiko ainakin kotirauhan rikkominen ja näyttöä pitäisi olla jokin asentamasi kameran taltiointi tai poliisin kiiniottamalla .
      Kun ja jos saat henkilön kiinni niin voit hakea lähestymis kieltoa oman kuntasi Käräjäoikeudesta .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe