On tullut seurattua noi sähköpostien listauksia, Microsoftalta löytyy monta eri tyyppiä. On hotmail.com tai fi, windowslive.com, oputlook.com tai fi.
Toinen on Saunalahti, miksi piti muuttaa jippii, lisänä on wippies ja sisäille puolelle ympätty monta muuta mailiosoa. Surkuhupaisia toimintoja ja niin lapsellista kuin ola voi. Typerykset on typeryksiä ja tekevät noita roskalaatikoita kun leikkiä pitää.
Kaiken lisäksi nuo microsoftan postit ei toimi hyvin, sitä poätkimistä ja roisketta riittää mutta onhan talo istekin täyttä roskaa.
Miltähän näyttäisi jos Gmail alkaisi samanlaiseen täysin turhaan leikkimiseen, jo olisi maailman kirja sekasin, onneksi on sentään edes yksi järkevä linjoilla eikä tuollainen turha pelle.
Huvittaa vai typerää?
Naurettavaa touhua
1
98
Vastaukset
- Mikä tietokanta?
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838