Käväisin tuossa kesälomareissulla Kouvolan Citymarketissa. Parkkipaikalla hyvännäköinen mimmi pyrki väkisin kyytiin. Emme ehtineet edes leirintäalueelle saakka kun tämä entuudesta tuntematon muija halusi tehdä SEN Ladassa.
Koskahan läsnsiräppänisteille sattuisi jotain vastaavaa? No vastauksen tiedämmekin, ei koskaan! Muijat tietää, että raavaalta ladamieheltä saa parhaat kyydit! Myös tyylikäs autovalinta (Lada) on hameväen mieleen. No jonkunhan sitä pitää tytöt pitää tyytyväisinä. Me ladamiehet olemme juuri oikeita siihenkin hommaan.
Taas sain naista Ladalla
16
137
Vastaukset
- Taisto-Josif
Ei mennyt tämäkään putkeen. Sain kupan ja tippurin. Ei olisi uskonut, että seiskakymppisellä mammalla on kaikki taudit, vaikka jostain Romaniasta olikin tullut tänne kerjäämään.
- Jaahans
Kateellinen trolli heti kirjoittelemassa. Länsiräppänisteillä tuo saantipuoli on siinä määrin heikompi, että ladamiehiä täytyy heidän onnettomien kadehtia. :D
- Veli Venäläinen
Halvoilta itätytöiltä saa aina taudin. Pitäisihän meidän ladistien se tietää.
- Runko.
Aika nuorta lihaa oli tarjolla. Alta kasikymppisiä ei nykyään Ladoissa juuri näy.
- kela
Runko. kirjoitti:
Aika nuorta lihaa oli tarjolla. Alta kasikymppisiä ei nykyään Ladoissa juuri näy.
nehän onkin vanhemmat eläkekamaa.
- ladailija itsekin
Saat oikean vinkin. Ladalla ajavat kauan sitten eläkkeelle jääneet, yhteiskunnan heikompiosaiset viimeisiä ajovuosiaan.
Lada kertoo naiselle, että kuskilla on suuria taloudellisia ongelmia (köyhä), hän on arvostelukyvytön (ei kunnollista autoa), vähintäänkin alkoholiongelmainen (usein sienet) sekä vakaumukseltaan äärivasemmistolainen (kommunistiauto).
Jos Ladalla saa edes sen 70-vuotiaan romanikerjäläisen, täytyy olla enemmän kuin tyytyväinen. - Taisto-Josif
Valokuva ei valehtele. Tässäpä teille kateellisille vähän kuvamateriaalia pureskeltavaksi! :) Kukaan noista tyttösistä ei vastaa täällä kateellisten esittämää kuvausta. Ladamies on myöskin naistenmies, näin on jämpti!
https://www.google.fi/search?q=lada girl&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=CR-9U6OMOITqywOq8IHoAw&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1037&bih=845- Runko.
Valitettavasti nimimerkki Taisto-Josif taitaa olla tällä kertaa oikeassa... :( Valokuvat kyllä puhuvat karua kieltään siitä, että Lada houkuttelee mimmejä, niin kuin sokeri mehiläisiä. Ehkäpä siitä syystä me räppänistit olemmekin niin kateellisia ladailijoille, ja jaksamme tälläkin palstalla roikkua ruikuttamassa. Tämän nähtyäni harkitsen vakavasti Ladaan vaihtamista. Vielä kun suomalainen itsepäinen luonto antaisi periksi sen, että olen ollut väärässä (koko ajan väärässä perkules!). Näin muutaman oluen otettuani uskallan tämän ääneen sanoa, mutta huomenna ehkä taas olen eri mieltä. :( Oi suloinen promille, älä koskaa mee pois, ethän?
- Kanto.
Runko. kirjoitti:
Valitettavasti nimimerkki Taisto-Josif taitaa olla tällä kertaa oikeassa... :( Valokuvat kyllä puhuvat karua kieltään siitä, että Lada houkuttelee mimmejä, niin kuin sokeri mehiläisiä. Ehkäpä siitä syystä me räppänistit olemmekin niin kateellisia ladailijoille, ja jaksamme tälläkin palstalla roikkua ruikuttamassa. Tämän nähtyäni harkitsen vakavasti Ladaan vaihtamista. Vielä kun suomalainen itsepäinen luonto antaisi periksi sen, että olen ollut väärässä (koko ajan väärässä perkules!). Näin muutaman oluen otettuani uskallan tämän ääneen sanoa, mutta huomenna ehkä taas olen eri mieltä. :( Oi suloinen promille, älä koskaa mee pois, ethän?
Näin intohimoisena ladistina minun täytyy tuottaa teille pettymys. Ladalla ei saa edes eläkeläismuoreja. Romanialainen kerjäläinenkin yleensä haluaa jotain parempaa kuin tällaisen tyypillisen hampaattoman, hiessä kylpevän, lihavan ladistijuopon.
- Runko.
Kanto. kirjoitti:
Näin intohimoisena ladistina minun täytyy tuottaa teille pettymys. Ladalla ei saa edes eläkeläismuoreja. Romanialainen kerjäläinenkin yleensä haluaa jotain parempaa kuin tällaisen tyypillisen hampaattoman, hiessä kylpevän, lihavan ladistijuopon.
Hik, en kestä enää! Tämä auringonpaiste ja alkoholi! Polla sekoaa! Ladapalstaltakaan ei voi olla pois koska Lada pyörii mielessä!
- lörssen
Runko. kirjoitti:
Hik, en kestä enää! Tämä auringonpaiste ja alkoholi! Polla sekoaa! Ladapalstaltakaan ei voi olla pois koska Lada pyörii mielessä!
Sinulla Runko. , ladamiäs, eurovolga jne. jne. on kyllä todellinen ongelma päällä. Tämän olemme jo todenneet pidemmältä ajalta. Ainoa ratkaisu olisi hankkia Lada mutta mistä ajokortti ja rahat Ladaan ? Muista kuitenkin että et voi jatkaa tuota oluen tissuttelua jos joskus saat em. asiat hoidettua. Sienet voit myös unohtaa vallan mutta se taitaa olla sinulle vaikeampaa ? Olen varma että ennakkoluulosi muuttuvat kun pääset upean ja näyttävän Ladan apukuskin paikalle. Huomaat miten näyttävästi Lada lipuu pitkin rantakatuja missitason naisten seuratessa silmä tarkkana mahdollisia alfauroksia.
- Kanto.
Kanto. kirjoitti:
Toisaalta mitä vannoutunut kommunistiladisti naisella tekisikään. Kaikki aikahan meillä menee nyrkit rasvassa Ladaa korjaten. Ryyppääminenkin jäisi väliin ellei sitä voisi tehdä samalla kun korjaa ladaa.
- Ladailijamiekkonen
lörssen kirjoitti:
Sinulla Runko. , ladamiäs, eurovolga jne. jne. on kyllä todellinen ongelma päällä. Tämän olemme jo todenneet pidemmältä ajalta. Ainoa ratkaisu olisi hankkia Lada mutta mistä ajokortti ja rahat Ladaan ? Muista kuitenkin että et voi jatkaa tuota oluen tissuttelua jos joskus saat em. asiat hoidettua. Sienet voit myös unohtaa vallan mutta se taitaa olla sinulle vaikeampaa ? Olen varma että ennakkoluulosi muuttuvat kun pääset upean ja näyttävän Ladan apukuskin paikalle. Huomaat miten näyttävästi Lada lipuu pitkin rantakatuja missitason naisten seuratessa silmä tarkkana mahdollisia alfauroksia.
Eiköhän auteta toveri Runkoa hädässä? Kaveri on selvästi kiinnostunut Ladasta, mutta ei ole päässyt vielä oikein Ladan (eikä ilmeisesti myöskään naisen) makuun. Kutsun sinut tov. Runko Ladakerhon kokoontumisajoihin elokuussa Mansoniemen leirintäalueelle.
Luvassa on luonnollisesti kesän parhaat bileet. Makkaran paistoa, tikan heittoa, olutta ja hyvää seuraa. Kirsikkana kakun päälle lupaan viedä sinut kierrokselle ihan oikealla Ladalla. Laita sähköpostiosoitetta johon voin olla yhteydessä. Arvostan kovasti, että pikku hiprakassa olet kirjoittanut tänne oikeat tarkoitusperäsi. Olisihan se ollutkin absurdia että joku oikeasti pitää huonona maailman historian parasta ajoneuvoa Ladaa. Kateudesta siinä useimmiten on kysymys.
- Taisto-Josif
Sain eilen lääkityksen tippuriin ja kuppaan ja nyt alkaa vähän helpottaa. Täytyy vaihtaa Lada oikeaan autoon ja koittaa ensi kesänä saada vähän laadukkaampaa naisseuraa. Ladalla se ei onnistu.
Vähän nyt harmittaa, kun ikäni Ladalla ajaneena näin eläkeikäisenä sain ensimmäisen kerran naista ja heti tarttui tauti.- Runko.
Ladan omistaminen masentaa terveenkin eläkeläisen. Siksi suurin osa ladisteista onkin keskittynyt juopotteluun.
- Kanto.
Älä hylkää Ladaa. Ensi kesänä käytät kumia, kun saat itätytön mukaasi. Ladalla saa aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456