Onko kukaan koskaan kokeillut dutasteridia.Senhän pitäisi vaikuttaa sekä 5-alfa-1- että 5-alfa-2-reduktaaseihin (finasteridi vaikuttaa vaan 5-alfa-1-reduktaasiin), ja tehon pitäisi siten olla parempi.Tietoa lääkkeestä löytyy sivulta www.dutasteride.com. Olisi todella mielenkiintoista kullaa tuloksista.
Onko muuten kukaan myöskään kokeillut sitä Rolf Nordströmmin kehittämää HairPro:ta. Onko se yhtä limbo kuin Viviscal-kapselit, jotka eivät toimineet mulla edes Gefinan kanssa yhdessä (kokeilin sen puoli vuotta).
Dutasteridi
2
1275
Vastaukset 2
- Mikko_
Itse asiassa finasteridi estää entsyymi 5-alfa-2:n toimintaa, ei 1:n. Dutasteridin tosiaan estää molempien.
Dutasteridia ei saa Suomesta ainakaan vielä, ja ulkomailta saadut kokemukset ovat aika ristiriitaisia. Lääke on saattanut toimia hyvin päälaen alueella, mutta monet väittävät, että hiustenlähtö edestä/ohimoilta on itse asiassa nopeutunut! Toisaalta myös sivuvaikutusten riski on finasteridia suurempi. (Yksi sivuvaikutuksista voi kylläkin olla positiivinen sellainen, eli ilmeisesti dutasteridi helpottaa akne-ongelmaa.)
HairPro:n tärkein vaikuttava aine taas taitaa olla MSM eli orgaaninen rikki, jota saa huomattavasti halvemmalla muualta. Itse olen ostanut puhdasta jauhetta täältä: http://www.kamakalle.com - Anonyymi00002
En suosittele, hirveä aine, menee viimeinenkin elämä pilalle tuon kemiallisenseoksen kanssa, tissit kasvaa, ihottuma tulee, seksihalut lähtee, mielenterveys muuttuu, persoonallisuus muuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3111221Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 89951
- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14638- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587