Ajokielto ja autokoulu

ei saa ajaa

Sain viime vuoden lopulla 12kk ajokiellon ja minun pitäisi suorittaa nyt autokoulun syventävä vaihe (ent. 2-vaihe). Miten toimia? Joudunko käymään autokoulun kokonaan uudestaan? Vai onko mahdollista saada jotain lykkäystä syventävän vaiheen suorittamiseen?

7

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+15

Trafin sivuilla oli jotain infoa. Teoriakoe voimassa vuoden? Parasta sinun on soitella autokouluun ja kysy, että missä asian voi selvittää jos eivät anna kunnon vastausta. Mutu tuntuma on, että autokoulun "tunnit" säilyisivät, joudut ehkä suorittamaan kirjallisen kokeen uudestaan?? Kysy pian, äläkä jätä hoitamatta:)

• Hugo.

Olisiko mahdollista suorittaa syventävä vaihe ajokiellosta huolimatta? Eikös siinäkin vaiheessa kuskina ole ja vastuullisena ajo-opettaja?

Jos menee rahat hukkaan, niin on perin ongelmallinen tilanne.

PS. Mielestäni nykylaki kohtelee epileptikoita todella väärin kun vertaa sydäntauteihin, alkoholismiin ja rattijuopumuksiin. Diabetes myös.

• Minulle ei tätä 10 vuotta sitten mahdollistettu. Olin ajanut 1-vaiheen inssin läpi ensimmäisellä ja siitä olin tietenkin ikionnellinen. Ennen 2-vaihetta alkoi kohtaukset taas, eivätkä koskaan kaikonneet. Olen nyt saamassa ajoluvan takaisin ensi kuussa, mutta... Ei ole varaa nyt 2-vaiheeseen ja 1-vaiheen inssikin olisi varmaan hyvä uusia.

• 255

kyllä ajokielto on ihan aiheellinen ja hyvä kun nämä määrätään.

• Toppatakki

Itsellä vanheni kortti 10 v. sitten kun en käynyt 2-vaihetta. Nyt ajokortin takaisin saaminen maksoi kaikki viranomaisluvat uudelleen inssi ja kirjalliset pari ajotuntia.

• Minulla tämä tilanne tosiaan voi olla ensi kuussa... Lykkään kyllä niin kauan, kun on varallisuus parempi.

• tyttö1987

Mulla on itelläni kokemusta aiheesta sain 6 kk ajokiellon. Olin suorittanut 1-vaiheen ja odotin 2- vaihetta, niin kohtaukset tuli takaisin. Niin jouduin suorittamaan inssin uudestaan, sitten ku ajokielto päätyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe