ylisosiaaliset naapurit

jorinoihinkyllästyny

Asun kerrostalossa, olen työssäkäyvä sinkkuihminen ja aina menossa jonnekki. Mua ärsyttää kun lähes aina joku juttukumppania kaipaava, yleensä eläkeläinen iskee kimppuun pihalla tai talon yhteisissä tiloissa ja alkaa tauoton kälkätys milloin mistäkin asiasta.
Onko mun velvollisuus kuunnella jonkun lapsenlapsen soittoharrastuksesta, tai jonkun työhistoria 50 vuoden ajalta?
Enkä pysty, enkä edes halua muuttaa omakotitaloon. Vain hieman yksityisyyttä kaipaisin, eikä mua kiinnosta pätkääkään muiden asiat.

14

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maaninen puheripuli

      maaninen puheripuli loppuu vasta niskalaukauksella

    • jalmari jalkoväli

      Mitä tehdä jos naapuri on perseestä?

    • Teoriassa helppoa

      Kerrot nätisti, että nyt on hiukan kiire kun olet sopinut tapaamisen ja jatkat matkaa pysähtymättä.

      Muutaman kerran kun teet tuon ja kävelet reippaasti eteenpäin, niin oppivat jo kävelytyylistäsi ettet nyt jouda/halua jutella.

    • yhteisöasuminen

      Kyllä naapureiden asiat tulee kuunnella, ja tiukasti painaa ne mieleen. Kaikkien on tunnettava kaikkien asiat kuten salkkareissa.

    • ystävällisesti..

      Kyllä jokaisella on oikeus kieltäytyäkin ja sen voi tehdä tahdikkaasti ja ystävällisesti. Ilmoita parille naapurillesi, että tykkäät elää yksin eikä sinua kiinnosta muiden elämä ja asiat. Eiköhän sana leviä pian ja saat olla rauhassa.

    • kika kolme toimii

      Älä pysähdy.. juttele ohimennessä vain..

      • kylä näi o

        Ei saa jäädä tuleen makaamaan


      • ...
        kylä näi o kirjoitti:

        Ei saa jäädä tuleen makaamaan

        Minäkin olen työssäkäyvä sinkku nainen, jonka ei ole vaikea keskustella naapurien kanssa silloin tällöin, eikä ne eläkeläiset ole heti aamusta liikkeellä. Minusta olet töykeä ja kyllä tollaset ruttunaamat hädäntullen yksin jäävät.


    • Vell

      Liikun sellaisella aikataululla, ettei naapurit eivät ole ulkona tai rapussa

    • Nopeat liikkeet:.

      .

      Nopealiikkeisyys pelastaa

      Eläkeläiset on hitaita

      .

    • ä´ääää

      Mun naapurissa asuu mua 10 v. nuorempi rouva ja takuulla vahtaa kaikki meidän tekemiset pihalle ja muistaa niitä muistella jälkikäteen omien arveluidensa saattelemana, kun on pakko juttusille hänen kans alkaa. Ollaan vissiin koko perhekunnan yleinen pohdinnan aihe. Likimain ainoa nuori kulmilla ja karsein kyylä ja roikkuja. Vaihtasin mummopappayhdistelmään heti sen porukan.

    • Viihdyn yksin

      Ei se mitään jos pihalla joku haluaa kommunikoida, mutta kun täällä rivitalossa tullaan ihan ovelle pimputtelemaan ja pitäisi kuunnella sitä sun tätä tai istua pullakahveilla. Ja juuri kun olen keskittynyt tekemään jotain rauhaa ja hiljaisuutta vaativaa.
      Olen hiljainen ja rauhallinen sekä yksin viihtyvä.

      • molo mikke

        Nussi sitä naapuriasi. Sitten aktikuvat ilmoitustaululle rappukäytävään.


      • ä-ääää

        Seuranta anopin. rouvan äidin ja muun naissukulaisten toimesta. Ja mulle vielä muistelee mitä ovat keskustelleet ja pohtineet, vieläpä varmentaakin onko perää. Ei ole enää asiallista, en tiedä asiattomastakaan, mutta äärimmäisen moukkamaista ja tungettelevaa. Mielenkiinnon määrää saa ihmetellä, emme kuitenkaan ole remusakkia, ei huudateta musiikkia eikä koiraa tai akkaakaan. Toki pihalla puuhastellaan ja ollaan paljonki välillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2754
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1975
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1325
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe