Aiotteko mennä torille? :)
http://kokkolasummerfest.fi/
Kokkola Summerfest
24
834
Vastaukset
- red neck
jep
- punanenä
Paljon väkeä oli menossa torille.Varmasti huikea ilta!
- bjuuuh
Mielenkiinto lopahti kun näki artistit.. :l
Ylipäätänsä vain neljä vaivaista esiintyjää per päivä, joista pari nyt ehkä "tunnetumpaa", mutta jo niin menneiden talvien lumia että huhheijaa.. Ikävä kyllä edes Redrama, Raappana tai Guntherin viikset eivät riitä pelastamaan tapahtumaa...
Mutta kaikesta huolimatta, ajatuksena hyvä ja tapahtumalla keskeinen sijainti.. - Hmmm..
Artistit ovat tarkoituksella "menneen talven lumia", ysäri on pinnalla!
En tosin ymmärrä mitä Raappana ja Redrama tekevät tässä porukassa.. - nyaa~
En, paskaa musaa.
- juu u
Fakta kyllä se, että jos noilla esiintyjillä saadaan tapahtumasta kannattava tai että ei kovin pahasti takkiin tule niin melkonen ihme pitää tapahtua.. Uskoisin ettei kyseistä tapahtunaa nähdä enään edes ensi kesänä.
Good luck.- valivalivalivalittajat
Ja tätä on odotettu. Hienoa, että tulevat tänne. Ennen Musa oli rautaa, eikä mitään hiphoppia. Kiitos järjestäjille, olkaa ihmiset joskus johonkin tyytyväisiä,älkää aina naukuko. Kun ei tuu mitään, naukuu joku. Ja kun tulee, sekään ei kelpaa. Järjestämää naukujat itse jotain
- böiue bile
valivalivalivalittajat kirjoitti:
Ja tätä on odotettu. Hienoa, että tulevat tänne. Ennen Musa oli rautaa, eikä mitään hiphoppia. Kiitos järjestäjille, olkaa ihmiset joskus johonkin tyytyväisiä,älkää aina naukuko. Kun ei tuu mitään, naukuu joku. Ja kun tulee, sekään ei kelpaa. Järjestämää naukujat itse jotain
Varmaan väkeä useita tuhansia.
- paha karma
böiue bile kirjoitti:
Varmaan väkeä useita tuhansia.
Taas tekee järkkääjät persnettoa kokkolalaisittain.
- öonac
Taitaa tulla tappiota.
- meteli seis
Eikö kaupungilla ole muita rahanmenoja, kun pitää tuollaiseen möykkäämiseen a meteliin niitä tuhlata. Ei siinä kyllä tavallista työläistä a veronmaksajaa paljoo ajatella.
- musaaa
yee yee lisää tälläisiä tapahtumia ja kaikki torille.
- tilu
Missä lukee et Kokkolan kaupunki järjestää ?
- ulit
tilu kirjoitti:
Missä lukee et Kokkolan kaupunki järjestää ?
Kokkolan kaupungilla ei ole mitään tekemistä tapahtuman tai järjestelyiden kanssa,ainoastaan se että festivaali on torilla. Tapahtuman järjestää North Conserts.
- yytre45
oliko musiikit oikeen taustanauhalta vai vaan taustabändit?
- Minä
Dj:t soitti musiikin ja artistit lauloivat.
Ja pihtari kokkolalaiset kuuntelivat aidan toisella puolella. - rgerge
Minä kirjoitti:
Dj:t soitti musiikin ja artistit lauloivat.
Ja pihtari kokkolalaiset kuuntelivat aidan toisella puolella.WC-fasiliteetit oli varsin nerokkaasti järjestetty kun aidan toiselta puolelta väki kyyläsi kun kävi styroksilaarilla kusella. Helvetin perverssit.
- Ohhoi
Niin tai näin, aina vääripäin, kitinää ja rutinaa. Kannattaako järjestää mitään näilläseuduilla, suviseuroja lukuunottamatta.
- red neck
Hyvää settiä oli eilen ja kohta mennaan taas.
- frederik .
Esiintyykö Samatha Fox bikineissä?
- asdfg145
Fakta juttu on, että Kokkolaan kaivataan lisää tapahtumia. Tosin täällä ei ikinä nähdä tapahtumien positiivisia puolia vaan ainoastaan melu, roskaaminen jne, joka ei varmasti motivoi järjestämä yhtään mitään.
Yleisesti tapahtumat tuo mukanaan ihmisiä kuin rahaakin paikallisiin yrityksiin. Ravintoloista kauppoihin ja hotelleihin.
Sietäis ottaa mallia Kalajoesta, joka jo ilman Hiekkasärkiäkin vetää tuhansia ihmisiä kesäsin eri tapahtumiin, pieneen 12 000 ihmisen kaupunkiin.
Vaikea sanoa Summerfestin kohtalosta. Sää suosi ainakin sekä paljon näytti olevan porukkaa liikenteessä, tosin taisi suurinosa ihmisiä pyöriä tapahtuman ulko, kuin sisäpuolella.
Itse ehkä hieman kyseenalaistaisin myös esiintyjiä. Taisi olla vain 4 esiintyjää per päivä sekä lähinnä näyttäisi olevan -90 luku se juttu. Nähtäväksi jää riittääkö noissa tarpeeksi kiinnostusta. Hieman vaisulta ainakin kuulosti.
Paikkanahan tori on mitä parhain pienimuotosille festareille.
Toivotaan kuitenkin että tapahtuman ainakin sen verran tuottais, että kiinnostusta ja mahdollisuus järjestää myös ensi vuonna.- tarjolilija l
Miten oli yleisöä?
- hgfflhgöjkhökhöjhjh
Ois kiva tietää virallinen määrä, mut kuulin et yhteensä koko viikonloppuna n. 300 eli takkiin tuli vaikka keli oli täydellinen. Ei ihme ku esiintyjät oli mitä oli.
- s<iåigjisjgis
No jo tuli takkiin ja rajusti jos väkimäärä jäi alle 3000
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978