kertokaas kokemuksia/ mielipiteitä ostoskeskuksista,suuntana ainakin Porta di Roma ja Eurema(?)2. kiitos.
ostoskeskukset
7
1008
Vastaukset
- nnsafmnm,nafndsn
Porta di Romassa on tullut käytyä. Pääsee Termini-asemalta (tai siis Piazza dei Cinquacenton bussipysäkiltä) bussilla 38, aika pitkä bussimatka kyllä. Ostoskeskus oli paikallinen Itäkeskus, ei siellä ollut mitään erityistä nähtävää. Jos vaatteita, haluaa ostella niin onhan siellä parisataa vaatekauppaa.
http://www.portadiroma.com/eng/dove.php - shoppailija1
kiitos vastauksesta! :)
- Toinen nonno
Euroma 2-ostoskeskukseen pääset mukavimmin näin: B-linjan metrolla Eur Fermin asemalle, josta jatkat muutaman pysäkinvälin bussilla. Ostoskeskus on melko iso, saat helposti muutaman tunnin kulumaan shoppailuun.
Rouvan kanssa käymme mielellämme ostoksilla Via Appia Nuovalla, kilometrien pituisella kadulla, jossa kadunvarret ovat täynnä pikkukauppoja. A-linjan metroasemia on tasaisin välein ja jos jalkoja alkaa väsyttää, voi hypätä metrojunaan ja palata keskikaupungille. - khlkfk
Via Marconi on vähän samanlainen. Alkaa Trastereven aeman takaa.
- aleshoppaaja
Kannattaa käydä bussilla Castel Romano Designer Outletissa: http://www.mcarthurglen.com/it/castel-romano-designer-outlet/en/. Molemmin puolin katua on liikkeitä ja varmasti löytyy ostettavaa.. alennusmyynnit alkoi viime viikolla.
- Shopping
Tuli käyä Euroma2 Rooman reissulla
Suosittelen
Kätevästi pääsee metrolla ja loppu matka kävellän tai bussilla.
Itse kävelimme parin km matkan :) - Nintsah
Euroma 2 ostoskeskus mielestäni aika hieno Ja kiva paikka.Alakerrassa iso supermarket. Tosissaan terminiltä päin kun tulee niin Fermillä vaihtaa toiselle puolelle metro raidetta niin löytää bussit. Osa busseista kiertää 10min. Osa menee suoraan 2min. Bussiasemalla pieni puistoalue, jossa myytiin kojuissa vaatteita ja kenkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2571868Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151408Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101277Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851125- 65943
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60933TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18904- 51846
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126820Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803