Jos ottaa äkkilähdön yhdelle aikuselle niin saako kohteessa oman huoneen ilman lisäkustannuksia, jakaako jonkun tuntemattoman kanssa vai joutuuko maksamaan paikanpäällä extraa jotta saa ylipäätään yöpyä? Yksin matkaavan mysteereitä
Yksin lomalle. Hotellihinnat?
3
158
Vastaukset
- Kysymällä selviää
Riippuu matkanjärjestäjästä ja hotellista.
- 46743
Pääosin joudut maksamaan huoneen ns. vajaakäytöstä jo varauksen yhteydessä eli loma maksaa äkkilähtönä esim. 299 euroa/ hlö, mutta varatessa huomaat, että sinun kohdalla matka maksaa 399 euroa (tarjoushinnat aina kahden hengen mukaan). Huoneen saat tällöin kokonaan omaan käyttöösi.
Finnmatkoilla voit kuitenkin ottaa myös yhden paikan. Tällöin todennäköisesti joudut jakamaan huoneen jonkun/ joiden toisten TuiFly-konsernin asiakkaiden kanssa. Finnmatkoilla nämä taitaa olla merkinnällä äkkilähtö 1. Äkkilähtö 4 kuten muiden matkanjärjestäjien äkkilähdöt. Useimmiten huonekaverit muista maista ja vaihtuvat loman aikana.- 46743
..ja vielä lisäyksenä, että jos matka myydään merkinnällä yksi paikka vapaana, niin vajaakäytöstä ei yleensä joudu maksamaan, vaan loman saa äkkilähtötarjouksen hinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892