Kaksi naista ja kaksi aborttia uran takia, nyt kolmas ei pysty lasta saamaan. Sitten joku J.Toivola eduskunnasta hankkii lapsen jotain kumman kautta.
Taidan alkaa juopoksi.
Miehen mietteitä
3
103
Vastaukset
- Lost123456789
Ootsä mun mies?
Voidaanhan me muutkin varmaan hankkia jostain, mut se ei oo ihan sama asia kun saaminen. Eipä Toivolakaan pystyny saamaan. Mua vituttaa ihan helvetisti, etten näytä pystyvän saamaan lasta, vaikka en oo tehny yhtään aborttia, enkä mitään muutakaan mikä ois syynä tähän.- maailmanmenoooo
En ole, vaan joku toinen kyllästynyt. Talot ym. ehdin hankkia kolmannelle, kunnes selvisi hänen tilanne lääkärin käynnin yhteydessä.
- Lost uudestaan
maailmanmenoooo kirjoitti:
En ole, vaan joku toinen kyllästynyt. Talot ym. ehdin hankkia kolmannelle, kunnes selvisi hänen tilanne lääkärin käynnin yhteydessä.
Mikä on vikana? Minkä ikäisiä ootte (kuinka kiire asian kanssa)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472