Voileipä 4,50 euroa
Kahvi/tee 2,20 euroa
Vesi 4,40 euroa/litra
Economy-luokan Buy-On-Board hintoja
6
869
Vastaukset
- ???
itse olen kyllä saanut sas:n economy-luokan lennoilla kylmän lounaan ilmaiseksi juomineen?
- sfgas
Niin olen minäkin monta kertaa, mutta tuskinpa jatkossa. SAS on muuttanut tarjoilut turistiluokassa maksulliseksi.
- Kallux
sfgas kirjoitti:
Niin olen minäkin monta kertaa, mutta tuskinpa jatkossa. SAS on muuttanut tarjoilut turistiluokassa maksulliseksi.
Samalla yhtiö LASKEE halvimpien lippujensa hintaa 25%. Säästyneillä rahoilla on kyllä varaa ostaa haluamansa juomat ja ruoat. Tai vihan ottaa oman vesipullon mukaan.
- Kallux
Kallux kirjoitti:
Samalla yhtiö LASKEE halvimpien lippujensa hintaa 25%. Säästyneillä rahoilla on kyllä varaa ostaa haluamansa juomat ja ruoat. Tai vihan ottaa oman vesipullon mukaan.
Niin ja mainittakoon vielä, että uudistus ei koske Blue1:sta eikä SAS:n mannertenvälisiä lentoja.
- kumma juttu
Kallux kirjoitti:
Niin ja mainittakoon vielä, että uudistus ei koske Blue1:sta eikä SAS:n mannertenvälisiä lentoja.
On se jännä juttu. Tähän asti on naristu kuinka kallista lentäminen on ja kuinka huonot tarjoilut on. "Mieluummin ilman ruokaa ja halvemmat liput" huudetaan täälläkin. No nyt kun tähän ollaan menossa niin tarjoilu onkin ylihintaista eikä voi enää lentää. Köyhät pysykööt kotona.
- Riina
kumma juttu kirjoitti:
On se jännä juttu. Tähän asti on naristu kuinka kallista lentäminen on ja kuinka huonot tarjoilut on. "Mieluummin ilman ruokaa ja halvemmat liput" huudetaan täälläkin. No nyt kun tähän ollaan menossa niin tarjoilu onkin ylihintaista eikä voi enää lentää. Köyhät pysykööt kotona.
Olen tismalleen samaa mieltä. Myös Ryanairin tarjoiluhinnoista naristaan. Lentolippu Lontooseen saattaa irrota 16 eurolla ja sitten vielä vaaditaan, että pitäisi olla ilmaiset juomat ja syötävät. On aivan oikein, että itse lento on halpa ja kaikesta ylimääräisestä palvelusta maksetaan käytön mukaan. Tähän astihan vain vettä juovat ihmiset ovat tavallaan rahoittaneet joidenkin lukuisat konjakit ja whiskyt. Nyt jokainen maksaa siitä mitä syö tai juo. Reilu peli. Tärkeintä on se, että juomaa ja syötävää on tarjolla lennoilla, mikäli tekisi mieli jotakin.
Ryanairin tarjoiluhinnastoa:
(Snacksien valikoima saattaa hieman vaihdella reitistä riippuen)
sämpylä pussillinen suolarinkilöitä 5 e
kanasalaattisämpylä 5 e
kasvissämpylä 5 e
pekoni, salaatti, tomaattisämpylä 5 e
omenapiirakka 4 pikku Marsia 3,50 e
lämmin kinkku-juustosämpylä 5 e
iso muffinsi kuuma juoma 3,90 e
keitto croutons 3 e
kuuma juoma keksisuklaa 2,70 e
suklaapatukoita 0,70-1,00 e
Pringles 2 e
kahvi, tee, kaakao, capuccino 2,30 e
virvoitusjuomat 1,50 e
olut 4,00 e
Bacardi breezer, Smirnoff ice 5,00 e
viinit 4,50 e
väkevät, apiritiivit ja liköörit minipullo 4,50 e
Mielestäni hinnat vastaavat täysin Suomen ravintoloiden anniskeluhintoja. Joten, jos tarvetta on jokainen pystyy ostamaan haluamansa tuotteet ja itse lentäminen on halpaa hupia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882