Kappaleessa lauletaan näin: "En oo mikään lankipoika, taskussa on nappuloita, allani on neliveto turbodiisseli"
Tämä kappale kuuluu ainakin Harju & Pöntisen kanavalla, mutta kuka artisti ja mikä on kappaleen nimi?
Kenen kappale?
11
6229
Vastaukset
- tepsulii
Itse itselleni vastaten esittäjä ja kappale on:
Jussi Roponen - Maalaistalon Poika.
Kiitos. - 1615
Ketä ja mistä kotoisin on Esa ja Jussi Roponen ?? Hyvä-ääisiä esiintyjiä molemmat...
- 19+2
Muistaakseni ovat pohjanmaan poikia :)
- 19+2
Sain sen verran tietoa ongittua, että ovat Soinista lähtöisin
- Roponen
Vähän myöhässä olen. soinista ovat Jussi on äitini isän veli
- Anonyymi
Eikös molemmat ole kuolleet?
- Anonyymi
Oliko he veljiä?
- Anonyymi
Kappaleen nimi on Maalaistalon poika. Laulaa Jussi ja Esa Roponen
Säv.san ja sov. Esa Roponen - Anonyymi
Maalaistalon poika. Säv.ja sanat Esa Roponen
- Anonyymi
Hei Jussi Roponen. Olen itsekkin maalaistalon poika ja tuo kappale on mahottoman hyvä. Hyvät sanat. Harrastan karaokea ja haluaisin laulaa tuon kappaleen karaokessa, mutta karaokelistoilla sitä ei näy?
Kun kuulen kappaleen netistä/järviradiosta/pookista, laulan usein mukana. Siitä tulisi hyvin suosittu karaokebiisi maaseudun karaokebaareissa, kuten Jaakko Tepon Hilmasta ja Onnista. Laita ihmeessä se karaokelistoille ja muitakin kappaleitasi.
t: karaoke Reiska - Anonyymi
Olisko Sillanpää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202990Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622672Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o502441Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312407Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181489Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121482- 721413
- 571359
- 471344