yksin Ixiassa

rodostaja

Olen yksinään reissulla Rodoksella nyt. Aika käy pitkäksi ja on tylsää. Tällä on vain pariskuntia ja perheitä. Onko kellään muulla samaa ongelmaa?

21

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolpakkoko

      ei me ollaan täällä keskustassa eikä siellä missä ei ole mitään tule demikseen kaljalle.

      • rodostaja

        Millainen porukka teitä on? Voisin vaikka tullakkin!


      • kauhistunut2
        rodostaja kirjoitti:

        Millainen porukka teitä on? Voisin vaikka tullakkin!

        Voi taivas noita suomalaisten kaljakuppiloita...!!!


    • Tuulinen ranta

      Moi! Hyppää bussiin ja lähde kaupunkiin! Nyt en sattumalta ole Rodoksella, mutta kun muutama vuosi sitten olin yxin Ixiassa, tein niin. Onko matkanjärjestäjällä retkiä? Lähde retkelle joku päivä, tai heitä joku laivareissu satamasta.

      • rodostelija

        Kävin jo parina päivänä keskustassa bussilla. Kävelin pitkin poikin. Mulla on lennot, ei siis matkanjärjestäjää. Eikä toisaalta nappaa ne ylihinnoitellut reissut. Ja niissähän ne pariskunnat ja perheet on. Missä muut yksin matkustavat.. Olen ennenkin matkustellut yksin eikä tylsää ole ollut. Nyt on. Johtuneeko paikasta vai itsestä. En tiedä. Muutoin ei ole ajanvieteongelmia eikä tylsää.


      • trianta
        rodostelija kirjoitti:

        Kävin jo parina päivänä keskustassa bussilla. Kävelin pitkin poikin. Mulla on lennot, ei siis matkanjärjestäjää. Eikä toisaalta nappaa ne ylihinnoitellut reissut. Ja niissähän ne pariskunnat ja perheet on. Missä muut yksin matkustavat.. Olen ennenkin matkustellut yksin eikä tylsää ole ollut. Nyt on. Johtuneeko paikasta vai itsestä. En tiedä. Muutoin ei ole ajanvieteongelmia eikä tylsää.

        Muut yksin matkustavat Rodoksella on erittäin todennäköisesti kaupugin hotelleissa.


      • kirsikkasuu123
        trianta kirjoitti:

        Muut yksin matkustavat Rodoksella on erittäin todennäköisesti kaupugin hotelleissa.

        Olen ollut yksin monta kertaa pefkosissa, Stella viewissä, siellä olen viihtynyt. Sinne ei tosin pääse enää AM:n matkalle.


    • kokemusta.....

      Olet valinnut väärän kylän, olisit mennyt Rodoksen kaupunkiin ja hyvään hotelliin, esim. Athineoniin.

      • Rodostaja

        Joo huomasin heti kun asetuin hotelliin. Keskustassa olis muutoinkin ollut kivempaa. Tässä Ixiassa on vaan muutama marketti ja muutama ravintola. Ne on äkkiä kävelty läpi. Taidan hypätä bussiin ja mennä iltakävelylle keskustaan.


      • mitäsläksit
        Rodostaja kirjoitti:

        Joo huomasin heti kun asetuin hotelliin. Keskustassa olis muutoinkin ollut kivempaa. Tässä Ixiassa on vaan muutama marketti ja muutama ravintola. Ne on äkkiä kävelty läpi. Taidan hypätä bussiin ja mennä iltakävelylle keskustaan.

        voi kun on kurjaa kohta onneksi lähtee lento kotia kohden.


      • Rodostaja
        mitäsläksit kirjoitti:

        voi kun on kurjaa kohta onneksi lähtee lento kotia kohden.

        Sanos muuta! :-D


    • Rootos2014

      Ootko rodostaja mies vai nainen? Nainen mahtuisi meidän seuraan. Ollaan pariskunta.

      • Rodostaja

        Mikä se tuommoinen viesti on? :o


      • Efharisto poli
        Rodostaja kirjoitti:

        Mikä se tuommoinen viesti on? :o

        Ajappa bussilla Rodoksen kaupunkiin ja kauppahallin takaa lähtee taas bussi Lindokselle. Se on kiva antiikin ajan kylä, jossa kapeat kujat ja paljon pikkubutiikkeja ja ihanat maisemat. Jos jaksat, kiipeä portaita pitkin Akropolikselle.
        Sieltä vasta näkee kauas.

        Herkuttele jossain pikkukahvilassa lätyillä. Muista juoda Fresh orange juicea välillä, että saat vitamiineja.

        Ixiassa minäkin olin ensimmäisen ja ainoan kerran. Se sopii paremmin lapsiperheille. Sittemmin olen yöpynyt aina Rodoksen kaupungissa, siinä on kaikki kävelymatkan päässä: shoppailut, vanha kaupunki, ihana uimaranta, jossa maailman kirkkain vesi.


      • rodostelija
        Efharisto poli kirjoitti:

        Ajappa bussilla Rodoksen kaupunkiin ja kauppahallin takaa lähtee taas bussi Lindokselle. Se on kiva antiikin ajan kylä, jossa kapeat kujat ja paljon pikkubutiikkeja ja ihanat maisemat. Jos jaksat, kiipeä portaita pitkin Akropolikselle.
        Sieltä vasta näkee kauas.

        Herkuttele jossain pikkukahvilassa lätyillä. Muista juoda Fresh orange juicea välillä, että saat vitamiineja.

        Ixiassa minäkin olin ensimmäisen ja ainoan kerran. Se sopii paremmin lapsiperheille. Sittemmin olen yöpynyt aina Rodoksen kaupungissa, siinä on kaikki kävelymatkan päässä: shoppailut, vanha kaupunki, ihana uimaranta, jossa maailman kirkkain vesi.

        Hitsin hyvä vinkki! Sen teen huomenna :-)


    • voielämä

      kandee varmaan koittaa lähtee reissuun kamun kans, ei taija nykyää montaa yksin menijää löytyä, et kerro ikääsi, mutta oletan että nuorehko oot? luulis nimittäin, että jos yksin menossa, ottais tarkasti täällä jo selvää, mitä perillä tekee ja minne menee millonki, että ei sitte tuu sitä tylsää. jos oot valmis menemään tuntemattoman kaljalle-kutsuun baariin, ei luulis olevan tylsää muutenkaan. ite en menis suomessakaan noin mihinkään...mutta hyvä provo tähänki ketjuun!! ps. ainaha voit istua koneella vaikka naamakirjassa, pelaat pelejä ja sättäät kotiin, ku on niin tylsää...

      • rodostaja

        Sulla huono suomi. Juuri tuollaset turhat voi keskustella muualla. Kävin Lindoksessa tänään. Kiitti vinkistä, tykkäsin!


    • Efharisto poli

      No kiva:) Jos vielä innostut liikkumaan, niin satamasta, siitä kirkon kupeelta menee aluksia Symille. Katamaraani on edullisin ja nopein. Voit edellisenä päivänä ostaa lipun ja aamulla sitten seikkailuun.
      Alus ajaa ensin saaren toiseen päähän, siellä on luostari vierailu. Sitten matkustetaan saaren toiseen päähän ja sinne saapuminen jo on elämys sinänsä. Mereltä näkyy saaren rinteessä olevat pastellin sävyiset talot vieri vieressä, kuin nukketalot konsanaan.

      Ihana pieni saari, jossa voi tehdä ostoksia tai istuskella rantakahvilassa cappucinoa nautiskellen. Iltapäivällä takaisin rodokselle:) parakalo!

    • täällä keskustassa

      ei ole käynyt pitkäksi aika.... eilen ajeltiin pari sataa kilsaa skootterilla edestakaisin.. käytiin mm Laermassa lounastamassa. Mutta kannattaa kyl hypätä bussaan ja tänne kaupunkiin ... eikä taksikaan paljon maksa.

    • kesaska

      Olin viikon Ixiassa yksin kesäkuussa. Kävin Symillä ja Lindoksessa. Kivoja ruokapaikkoja löysin myös Ixiasta ja rannalla tuli vietettyä paljon aikaa kirjapinon kanssa. Minä tykkäsin rauhallisesta tunnelmasta, siksi juuri Ixia.

    • minna6

      Mene Rhodokselle linja-autolla Ellin rantaan, siellä on suomalaisia ja paljon elämää. Olen ollut Ixiassa lasten kanssa, todella hiljainen paikka, joten lähdimme välillä Rhodokselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe