Onko muut saaneet jo matkalippuja tai mitään vastausta ko reissusta
Group on 5.11 pohjois-kypros
6
335
Vastaukset
- katariina pohjanmaa
hei!!
emme ole saaneet vielä mitään vastausta taikka tietoa, jotenkin epätoivoinen olo ja ärsyttää kun ei uskalla varailla jatkolentoja ym oulusta kun lähdemme..- tuitui1977
mulle tuli matkaliput tällä viikolla mutta oma nimeni oli lipuissa 2 kertaa eli yhden henkilön tietoja ei ollut lipuissa lainkaan... et ei menny ihan niinkuin piti.
- vese007
mulla tuli maanantaina mut omissa tiedoissa kuukausi ja päivämäärä vaihtuneet eli uusix meni, lähto Helsingistä 5.11 klo 7.55 ja tulo helsinkiin 12.11 klo 6.55
- tuitui1977
no nyt mulle tuli oikeanlainen matkalippu =). jospa tää nyt rupeis menee niinku pitää
- kata pohjanmaalta
heips! juuri viikko sitten tulivat aikataulut lennoista :)
- kristiina4
Tännekin on tiedot tulleet :) itseasiassa kahteen kertaan samanlaiset sähköpostit :)
Millasella porukalla ootte reissuun lähdössä? Täältä lähtee 2 aik ja 2 lasta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882