Onko muut saaneet jo matkalippuja tai mitään vastausta ko reissusta
Group on 5.11 pohjois-kypros
6
364
Vastaukset
- katariina pohjanmaa
hei!!
emme ole saaneet vielä mitään vastausta taikka tietoa, jotenkin epätoivoinen olo ja ärsyttää kun ei uskalla varailla jatkolentoja ym oulusta kun lähdemme..- tuitui1977
mulle tuli matkaliput tällä viikolla mutta oma nimeni oli lipuissa 2 kertaa eli yhden henkilön tietoja ei ollut lipuissa lainkaan... et ei menny ihan niinkuin piti.
- vese007
mulla tuli maanantaina mut omissa tiedoissa kuukausi ja päivämäärä vaihtuneet eli uusix meni, lähto Helsingistä 5.11 klo 7.55 ja tulo helsinkiin 12.11 klo 6.55
- tuitui1977
no nyt mulle tuli oikeanlainen matkalippu =). jospa tää nyt rupeis menee niinku pitää
- kata pohjanmaalta
heips! juuri viikko sitten tulivat aikataulut lennoista :)
- kristiina4
Tännekin on tiedot tulleet :) itseasiassa kahteen kertaan samanlaiset sähköpostit :)
Millasella porukalla ootte reissuun lähdössä? Täältä lähtee 2 aik ja 2 lasta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892