kieh kieh kieh xD
hahahahahaha xD
1
101
Vastaukset
- vai niin, outoa
Sanon että olet vajakki, koska kukaan ei olla niin tyhmä, etteikö normaali ihminen pystyisi ilmaisemaan itseään verbaalisesti, eikä sanoilla "kieh kieh" ja hymiöillä. Miltä tuntuu olla vajakki - ihan uteliaan retorinen kysymys?
En ole rikollinen, joten kiinnostaa, kun palstalla jossa kuuluisi keskustella hiusten löhtöön liittyvistä ongelmista, rikolliset kirjoittelee... Kerro ihmeessä, että miksi olit niin tyhmä,. että sait peruskoulusta vitosen totarin, miksi suurin osa kavereistasikin on linnakundeja, miksi olet tyhmä ja kerro lisäksi ihmeessä, että miksi kehtaat pelotella minua, kerro. Omaata mielestäni toi kirjoittelu vaatii sosiopatiaa, kun ei tässä missään kontaktissa olla, vaan korkeintaan siten olet "tekemisissä" mun kanssa, että urkit mua mun koneelta. Tosin maksan virustorjunnasta, eli toivottavasti kaikki tän opiskelijatalon opiskelijat eivät ole samanlaisen kiusan kohteena kuin minä, että hyypiöiut joiden suurinpiirtein naamoistakin jo näkee, että ovst linnakundeja, että nämä tyypit on täällä vähän käyttämässä edullisia opiskelijaasuntoja. Potku kuule sulle perseeseen ja painu sinne, missä on kaltaisias amiksia ja jätä rehellinen kansa rauhaan! Että he he.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220