Et sä voi saatana rakastua tavalliseen!! Kato mua!! Mä oon tässä!! Niin tässä ja mä en ole tavallinen. Mä olen erityinen ja mä pitäisin susta huolta. Mä parantaisit sun sisimpäsi ja sä voisit ihan rauhassa olla sitä mitä sä oot!! Mutta ei saatana sä et rakasta mitään tusinatyttöjä ja ihan sama kuinka kaunis. Mä teen sitä vitun samaa duunii ku säkin, mutta kohta mulle kelpaa just joku toinen, ellet sä tee aloitetta. Mä en jää tähän. Mä meen, moi
Viimeinen
2
255
Vastaukset
- ui9k
No mitä sinä nyt joutavia mietit ;D
Ole kohtelias kaikille, pese vessoja odottamatta kiitosta, kanna posti ja luo lumet ilman palkkaa. Äläkä mieti mitään kauneuksia ja rakastumisia ym. joutavia.- Pisar
Mitä vittua!!! Kiitokset siitä, että kerrankin joku on rehellinen. Nyt mäkin voin sanoa suoraan. Sä tiedät musta näköjään liikaa ja sehän tässä kiinnostaakin. Ei kukaan voi pakottaa ketään tervettä ihmistä mihinkään noin alhaiseen. Ilman palkkaa työn tekeminen kuuluu vammaisille, kuulitko vammaisille, ei mulle!!! Ja mitä siihen äijähän kuuluu niin kiitos kyllä kelpasi!! Mä en odottele ketään. Ja vielä sulle tuntematon, haista vittu, ei tuu toteutuu sun unelmas hanttihommien teettämisestä ilmaiseksi. Mä edes tee niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658