Viimeinen

Pisar

Et sä voi saatana rakastua tavalliseen!! Kato mua!! Mä oon tässä!! Niin tässä ja mä en ole tavallinen. Mä olen erityinen ja mä pitäisin susta huolta. Mä parantaisit sun sisimpäsi ja sä voisit ihan rauhassa olla sitä mitä sä oot!! Mutta ei saatana sä et rakasta mitään tusinatyttöjä ja ihan sama kuinka kaunis. Mä teen sitä vitun samaa duunii ku säkin, mutta kohta mulle kelpaa just joku toinen, ellet sä tee aloitetta. Mä en jää tähän. Mä meen, moi

2

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ui9k

No mitä sinä nyt joutavia mietit ;D
      Ole kohtelias kaikille, pese vessoja odottamatta kiitosta, kanna posti ja luo lumet ilman palkkaa. Äläkä mieti mitään kauneuksia ja rakastumisia ym. joutavia.

• Pisar

Mitä vittua!!! Kiitokset siitä, että kerrankin joku on rehellinen. Nyt mäkin voin sanoa suoraan. Sä tiedät musta näköjään liikaa ja sehän tässä kiinnostaakin. Ei kukaan voi pakottaa ketään tervettä ihmistä mihinkään noin alhaiseen. Ilman palkkaa työn tekeminen kuuluu vammaisille, kuulitko vammaisille, ei mulle!!! Ja mitä siihen äijähän kuuluu niin kiitos kyllä kelpasi!! Mä en odottele ketään. Ja vielä sulle tuntematon, haista vittu, ei tuu toteutuu sun unelmas hanttihommien teettämisestä ilmaiseksi. Mä edes tee niitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7573
    2. 107
      5648
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5067
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4466
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3160
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      52
      2867
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2779
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2397
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2384
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1986
    Aihe