Et sä voi saatana rakastua tavalliseen!! Kato mua!! Mä oon tässä!! Niin tässä ja mä en ole tavallinen. Mä olen erityinen ja mä pitäisin susta huolta. Mä parantaisit sun sisimpäsi ja sä voisit ihan rauhassa olla sitä mitä sä oot!! Mutta ei saatana sä et rakasta mitään tusinatyttöjä ja ihan sama kuinka kaunis. Mä teen sitä vitun samaa duunii ku säkin, mutta kohta mulle kelpaa just joku toinen, ellet sä tee aloitetta. Mä en jää tähän. Mä meen, moi
Vastaukset 2
- ui9k
No mitä sinä nyt joutavia mietit ;D
Ole kohtelias kaikille, pese vessoja odottamatta kiitosta, kanna posti ja luo lumet ilman palkkaa. Äläkä mieti mitään kauneuksia ja rakastumisia ym. joutavia.- Pisar
Mitä vittua!!! Kiitokset siitä, että kerrankin joku on rehellinen. Nyt mäkin voin sanoa suoraan. Sä tiedät musta näköjään liikaa ja sehän tässä kiinnostaakin. Ei kukaan voi pakottaa ketään tervettä ihmistä mihinkään noin alhaiseen. Ilman palkkaa työn tekeminen kuuluu vammaisille, kuulitko vammaisille, ei mulle!!! Ja mitä siihen äijähän kuuluu niin kiitos kyllä kelpasi!! Mä en odottele ketään. Ja vielä sulle tuntematon, haista vittu, ei tuu toteutuu sun unelmas hanttihommien teettämisestä ilmaiseksi. Mä edes tee niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557