Viimeinen

Pisar

Et sä voi saatana rakastua tavalliseen!! Kato mua!! Mä oon tässä!! Niin tässä ja mä en ole tavallinen. Mä olen erityinen ja mä pitäisin susta huolta. Mä parantaisit sun sisimpäsi ja sä voisit ihan rauhassa olla sitä mitä sä oot!! Mutta ei saatana sä et rakasta mitään tusinatyttöjä ja ihan sama kuinka kaunis. Mä teen sitä vitun samaa duunii ku säkin, mutta kohta mulle kelpaa just joku toinen, ellet sä tee aloitetta. Mä en jää tähän. Mä meen, moi

2

263

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ui9k

No mitä sinä nyt joutavia mietit ;D
      Ole kohtelias kaikille, pese vessoja odottamatta kiitosta, kanna posti ja luo lumet ilman palkkaa. Äläkä mieti mitään kauneuksia ja rakastumisia ym. joutavia.

• Pisar

Mitä vittua!!! Kiitokset siitä, että kerrankin joku on rehellinen. Nyt mäkin voin sanoa suoraan. Sä tiedät musta näköjään liikaa ja sehän tässä kiinnostaakin. Ei kukaan voi pakottaa ketään tervettä ihmistä mihinkään noin alhaiseen. Ilman palkkaa työn tekeminen kuuluu vammaisille, kuulitko vammaisille, ei mulle!!! Ja mitä siihen äijähän kuuluu niin kiitos kyllä kelpasi!! Mä en odottele ketään. Ja vielä sulle tuntematon, haista vittu, ei tuu toteutuu sun unelmas hanttihommien teettämisestä ilmaiseksi. Mä edes tee niitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      889
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    4. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      180
      660
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      625
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      604
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      590
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe