9.7. Johanna Tukiainen mussutti Hymyn fotoshop-artikkelista!

Syntymäsynkkä

Tuksun kommentti Facessa koskien hänen harrastamaansa kuvamanipulointia:

”Jostain "kamalasta photoshop" huijauksesta kirjoitettiin taas tämän "tasokkaan ja yläluokkaisen" Hymy lehden netissä ja tehtiin taas suurikin numero.

Kysynkin nyt, onko tässä kuvassa esiintyvä nainen "lihava" ?????
http://aijaa.com/L4wzaS

Kuvaa ei todellakaan ole photoshopattu!!!! Miksi Hymy ei nosta esille niitä oikeasti photoshopattuja kuvia musta, joissa mut on laitettu 200kg-300kg näköiseksi, tai niitä Jumalan pilkkauskuvia, joissa viimeiselle ehtoolliselle on asetettu keskelle mut ja ympärilleni suuri osa suomalaisia julkisuuden henkilöitä?????

Ette ole oikeudenmukainen ja objektiivinen lehti, eikä varsinkaan netti millään tavalla.”

63

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syntymäsynkkä

Tästä on kyse: Tuksu oli manipuloinut pari viikkoa sitten Tohmajärven keikalla otetun kuvan mieleisekseen, ja Hymyhän raportoi 1.7.14:

”Kärähtikö Tuksu nolosta fotoshoppauksesta - katso myös aito kuva!

Johanna Tukiaisen Facebookia seuraavat ihmettelivät hiljattain sinne lisättyä kuvaa, jonka Tukiainen kertoi olevan naisen viikonlopun Tohmajärven-keikalta.
      Kuvassa on hoikistunut Tukiainen, eikä ihan vähän hoikistunut, vaan todella paljon.

Johanna kirjoitti saatesanoiksi, että ”tämäkö nainen lihava…, I don´t think so.”

Nyt Johannan tai hänen taustajoukkojensa kuvankäsittely on kuitenkin mennyt pikkuisen liian yli, sillä netissä kiertää kuva aidosta tilanteesta ja fotoshopatusta.”

Kuvat: http://aijaa.com/sW7XJm

Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/karahtiko-tuksu-nolosta-fotoshoppauksesta-katso-myos-aito-kuva

• Sxxxxx U-K

Facessa muuan Sxxxxx U-K kirjoitti avauksessa olevasta kuvasta:

"Kaunis ja normaali painoinen olet tässä kuvassa, eikö ne pässinpäät siellä hymy lehdessä tajua että niiden julkaisemat esim lukijoiden lähettämät kuvat on photoshopattu joissa sinusta tehty lihavampi ja nämä idiootit niitä julkaisee totena varsinaisia idiootteja.

MINÄ TÄSTÄ LÄHTIEN BOIKOTTOIN HYMYÄ EN OSTA ENKÄ TILAA MOISTA ROSKALEHTEÄ NIIN KAUAN KUIN HE PILKKAAVAT JOHANNAA."

• z00x9c8
        Sxxxxx U-K kirjoitti:

Facessa muuan Sxxxxx U-K kirjoitti avauksessa olevasta kuvasta:

"Kaunis ja normaali painoinen olet tässä kuvassa, eikö ne pässinpäät siellä hymy lehdessä tajua että niiden julkaisemat esim lukijoiden lähettämät kuvat on photoshopattu joissa sinusta tehty lihavampi ja nämä idiootit niitä julkaisee totena varsinaisia idiootteja.

MINÄ TÄSTÄ LÄHTIEN BOIKOTTOIN HYMYÄ EN OSTA ENKÄ TILAA MOISTA ROSKALEHTEÄ NIIN KAUAN KUIN HE PILKKAAVAT JOHANNAA."

Ei se Hymy-lehti sinun ostamatta jättämisestä juurikaan välitä. On tosiaankin ihmeellistä, että ihannoit ihmistä jota suurin osa kansalaisista halveksii ja ihan syystäkin. Ei pienimmässäkään määrin voi sanoa Johanna Tukiaista kauniiksi, ei edes sieväksi. Turvokki, orvokki hän on eikä se miksikään muutu. Mutta toisaalta taas ,saahan kansalaiset myötähäpeää tuntien nähdä, kuulla, lukea tämän turhakkeen tekemisiä. Minä voin pahoin kun näen sen ihmisen.

• Tunkerovitsch
        z00x9c8 kirjoitti:

Ei se Hymy-lehti sinun ostamatta jättämisestä juurikaan välitä. On tosiaankin ihmeellistä, että ihannoit ihmistä jota suurin osa kansalaisista halveksii ja ihan syystäkin. Ei pienimmässäkään määrin voi sanoa Johanna Tukiaista kauniiksi, ei edes sieväksi. Turvokki, orvokki hän on eikä se miksikään muutu. Mutta toisaalta taas ,saahan kansalaiset myötähäpeää tuntien nähdä, kuulla, lukea tämän turhakkeen tekemisiä. Minä voin pahoin kun näen sen ihmisen.

Tuhnukki Tuhmeloinen.

• Surullinen Napa
        z00x9c8 kirjoitti:

Tuksu lauteilla Torniossa 19.7. (kiitos kuvasta hymy-näätä ”koiramiehelle!”):
        http://scontent-a.cdninstagram.com/hphotos-xap1/t51.2885-15/10522214_272618142926612_1325972668_n.jpg

• Palleriina lavalla
        z00x9c8 kirjoitti:

Glamour: http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xfp1/t51.2885-15/10560904_884474941581381_1320023220_n.jpg

• fefefe3

Miksi tuo turvonut hieho vetää vatsaa sisään ja peittää osan kuvasta käsillään. Naama on ihan spugen.

• Mediapiranha

Muiden ottamat kuvat ja videopätkät on otettu väärästä kuvakulmasta näätäobjektiiveilla!

• pöhkö se on

Onhan tuo tuossakin kuvassa lihava. Kyynärpäästä rnateeseen on vyötärö ja jalat ihan epäsuhtaisen ylhäältä alas. Varsinainen moka on tuo kapakassa otettu ja siitä photoshopattu kuva. Peilikin ihan viturallaan ja muijaa kavennettu niin että naamavärkkikin on ihan outo.

• Ryttyturpa

Tuksun naamavärkki on Tohmajärvi-kuvassa "kuin seinään juosseella bulldogilla."

• Pirullinen enkeli
        Ryttyturpa kirjoitti:

Tuksun naamavärkki on Tohmajärvi-kuvassa "kuin seinään juosseella bulldogilla."

Jospa koirat kostivat?

• Ei mee läpi

Nyt tulee tässäkin ulottuvuudessa jotain rajaa Tuksun touhuiluille.

• Tottelo

Tuksulla on kummallinen käsitys sananvapaudesta.

• Turavaksu

Ei se vaan ymmärrä että näyttää just niin lihavalta kuin onkin. Tiedän kyllä tämän ongelman, itselläni meinaa olla samaa läskisokeutta. Ei tunne sitä ylipainoa, eikä peileistä oikein kunnolla näe. Peilit enemmän tai vähemmän pienentävät, lisäksi niihin katsoo aina itselle mahdollisimman hyvällä ilmeellä ja hyvästä kuvakulmasta. Valokuvat ovat julmempia ja valitettavasti totuudenmukaisempia. Tuntuu itsestäkin vaikealta hyväksyä se totuus, kun painoa on kymmeniä kiloja enemmän kuin hoikkina aikoina.

Tunnistan kuvausasennon, itsekin pidän mielelläni kättä vatsan peittona. Alaviistosta näyttää pahimmalta, yläviisto ja hämärä kuva pienentävät totuutta. Ei tarvitse photoshoppaustakaan sopivasta kulmasta kun vielä kuvaa. Totuus se ei kuitenkaan ole, ei ihmistä kukaan jatkuvasti siitä kuvakulmasta katsele, etkä jaksa pitää kättäsi samassa kohdassa.

Saahan ihminen olla tukeva, mutta miksi pitää kynsin hampain kiinni valheesta, vaikka ihan jokainen sen tietää valheeksi. Antaa itsestään vain hölmön kuvan. Joko hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, tai sitten teke sille jotain. Tuksuhan kyllä ilmeisesti aina välillä yrittää laihduttaa, sama homma täälläkin. En vain tajua mitä hyötyisin siitä että väittäisin itseäni hoikaksi, kun muut näkevät minut ja voivat todeta että lihava olen ja siltä näytän.

Noh, sitä samaa totuuden muunteluahan tämä on, niin kuin kaikki muukin.

• Röllykkämaha

Kenelle Tuksu yrittää todistella, ettei ole lihava? Jokainen näkee ihan omilla silmillään, että hän on lihava habitus kovin homssuinen.

• Manipulaattori

Tuksun harrastamiin kuvankäsittelyihin ei olisi tarvetta, jos hän itse oikeasti uskoisi asioiden olevan niin kuin haluaisi (hoikka ja filmaattinen). Varmaan hän haluaa muiden näkevän itsensä glamourisena ja yrittää tähän kuvitelmaan itsensäkin suggeroida.

• Sopivasti lihava

Suru vie useilta kiloja. Tuksun äiti näyttää ainakin laihtuneen roimasti Julian poismenon jälkeen. Miksei siis Tuksukin voisi....
      Vaikea sanoa kun en ole häntä koskaan livenä nähnyt.

• Kuplassa

Tuksu kai sisimmässään luulee itseänsä hoikaksi ja kauniiksi?

• Tyrkkyjen juhlat
      • Ehtoollisviini

Keskinen on ottanut liikaa viiniä! :)

• lapinlahdelta

Olisin jättänyt Parviaisen tuosta pöydästä pois!

• Kammarin seinälle

Taidetta. Saiskos tuota jostain verkkokaupasta julisteena tai tauluna?

• Hahmot

Hahmot kuvassa vasemmalta oikealle:

Saana Uimonen, Tauski, Henna Peltonen, Nina Mikkonen, Martina Aitolehti, Tuija Järvinen, Tuksu, Antti Kurhinen, Vesa Keskinen, Henna Kalinainen, Esko Eerikäinen, BB-Niko Saarinen ja Jussi Parviainen.

• Lista hyvä
        Hahmot kirjoitti:

Saana Uimonen, Tauski, Henna Peltonen, Nina Mikkonen, Martina Aitolehti, Tuija Järvinen, Tuksu, Antti Kurhinen, Vesa Keskinen, Henna Kalinainen, Esko Eerikäinen, BB-Niko Saarinen ja Jussi Parviainen.

Kiitos tästä selventävästä listasta. Pari omaa epävarmaa oli, mutta tästä nekin selvisivät.

• Juhlaväki
        Hahmot kirjoitti:

Toinen kuva: Jollaksen viimeiset rapujuhlat: http://naurunappula.com/790343/viimeiset-rapujuhlat.jpg

• Hampaaton Ruutana

• Viini virtas vaan
        Juhlaväki kirjoitti:

Toinen kuva: Jollaksen viimeiset rapujuhlat: http://naurunappula.com/790343/viimeiset-rapujuhlat.jpg

Tuksu ja Julia ovat vasemmalla.
        Äänekoskelainen Joni Virtanen on keskushahmon ja Arton välissä keskellä.
        Kaikki muut ovat kai ns. opetuslapsia tai muita vastaavia homoja.

• ihkui

Kyllä. Olet Johanna lihava. Olen nähnyt sinut livenä. Olet lyhyt ja lihava.
      Niin olen minäkin, miksi sen kieltäisin?
      Minä en photoile itseäni laiheliiniksi, en suosittele sitä sinullekaan!

• Naturel-Tucs 1

Tuksu Facessa 10.7. ”Ei tänä kesänä Suomessa ainakaan auringosta rusketu, pitää mennä solariumiin kun palaan Helsinkiin. Ja mahani vähän pyöristyi näiden 2 viikon lomailun aikana kun ystäväni kokkailivat niin hyviä ruokia ja Emelien marenkikakkuja ei voinut vastustaa!!! :)” Kuva: http://aijaa.com/3nUqJJ

• Rukapirtillä

• .....

• 12233399

Oothan sinä Tuksu tosi lihava. Tossakin kuvassa mitä itse suosittelet näkee selvästi miten iso on mahasi käsivarrellasi mitattuna. Lisäksi pääsi on hevosen pään kokoinen verrattuna muuhun kroppaan. Ootko sinä sokea vai ihan dille?

• Naturel-Tucs 2

Tuksu Facessa 10.7. ”Ilomantsissa Karjalan suunnilla 9.7.14, menossa savusaunaan ja järveen alastonuinnille kuten vanhaan suomalaiseen tapaan kuuluukin :)” Kuva: http://aijaa.com/VrjjgL

• Glamööristi sanoen

Miten niin tyksy olis ylipainonen ? Kun hankkii vääristävän peilin kaikki on hyvin. Oman maan naista ei saa solvata! Kaikkien ei tarvitse olla riisitikkuja kelvatakseen...mutta , mutta , kun läskien esittäminen lavalla menee jo vähemmän glamööriseen suuntaan ... kannattaisi hankkia se oikea peilikin.

• Kannel pupi

10.7. Tuksu kohtasi kanteleensoittajan Ilomantsin Parppeinvaarassa
      ”En tiedä mistä johtuu, mutta minun mielestä Nokian puhelimella ei tule läheskään niin hyviä valokuvia kuin esim. Apple Iphonelle tai sillä suurella Lumialla......???? Kuvat eivät ole yhtä hyvälaatuisia, mutta pääasia että kaverini oli tyytyväinen matkaamme ja minä olen saanut levätä ja lomailla. Kanteleensoittajan kanssa Parppeinvaarassa 10.7.2014.” Kuva: http://aijaa.com/ZfwdJ5

• Paparazzit!11!!

”Kiitos Diamond Vain näistä aurinkolaseista, niille on ollut kokoajan käyttöä täällä pikkupaikkakunnalla kun kaikki ajavat perässämme....... :)”

• Diamond Vain & Tuksu

• Timantti Vain

• Junassa pe 11.7.

• 12+7

Tuksulle tiedoksi että Lumia on Nokian puhelin.

• Nampa 2

• On the Rocks

• Diamond Vain 2012

• Michelinmama
        Junassa pe 11.7. kirjoitti:

Tuksu ruokaili junassa Diamond Vainin antamat aurinkolasit päässään paluumatkallaan Helsinkiin perjantaina illansuussa: http://aijaa.com/VEwFXm

Sama kuva rajattuna ja suurennettuna: http://aijaa.com/uVCn88

• Tuksu oppi asian
        12+7 kirjoitti:

Tuksulle tiedoksi että Lumia on Nokian puhelin.

Tuksu (FB 24.7.): ”Tästä vielä sen verran että kuva on otettu Nokian kännykällä, josta en pidä niin paljon kuin esim. Applen puhelimista, joissa on selkeästi parempi kamera.”

• BUAHHAHAAAAAAAAA

Tunkki taas osoittaa tyhmyyttään.

• Hymy 19.7.14

Hymy 19.7.14:

”Oho! Tuksu julkaisi häkellyttävän kuvan –
      ”Arto ei tajunnut tämännäköisen naisen päälle!”

Johanna Tukiainen on lisännyt Facebookin profiilikuvaksi häkellyttävän otoksen itsestään. Fotoshoppia ei ole säästelty. Johanna toteaa, että kuvaa saa käyttää vapaasti ja ihmettelee, miksi media ei julkaise hänestä nimenomaisia kuvia. Johanna kuittailee myös ex-aviomiehelleen Arto Länsmanille:

- Arto ei sitten tajunnut tämännäköisen naisen päälle mitään…

Kuvakaappaus: Tukiaisen Facebook-sivut. http://www.hymy.fi/i/f/editor/images/uudet/w220_tukiainen_uskomaton1.jpg

Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/oho-tuksu-julkaisi-hakellyttavan-kuvan-arto-ei-tajunnut-tamannakoisen-naisen-paalle

• Suurennos
    • Näinkö?
      • Lopeta heti!

Kukas sitä auttelee näissä kuvamanipulaatioissa?

• realiteeteissako?

Kuvamanipulointia on käytetty joka kerta kun kuvassa Paxu näyttää laihemmalta ja kapeakasvoisemmalta kuin tämä:

http://aijaa.com/H7sIu1

Paxu itsehän esittää habituksestaan vain kuvamanipuloituja luomuksia, jotka ilmeisesti kuvaavat hänen ihanneminäänsä. Niissä kasvot ovat soikean muotoiset, leuka terävähkö ja silmät kissamaisen vinot - puhumattakaan nyt barbievartalosta.

Säälittävää, Paxu!

• Läikikäs

Noiden maksaläikkien suhteen Tuksun on syytä olla valppaana.
        Ne EIVÄT OLE pisamia.

• Valkea muovituoli
      • Nutturapäämummo

Näätäobjektiivien kuvakulmat ovat aina päin per-settä! :)

• Takaviistosta

• 5+5
        Takaviistosta kirjoitti:

Tuksun leopardihousut ja BOY-lippis: http://aijaa.com/x0mI3X

On se kyllä aika Tunkissa kunnossa. Koomisen näköistä tuo, kun pärstään on vedetty tuhti kerros rusketusvoidetta, mutta muu taikina on valkoista kuin kananliha.

• Yöllä hiiviskelee
        5+5 kirjoitti:

On se kyllä aika Tunkissa kunnossa. Koomisen näköistä tuo, kun pärstään on vedetty tuhti kerros rusketusvoidetta, mutta muu taikina on valkoista kuin kananliha.

Tuksu ei oiken uskalla ulos muuta kuin öisin. Vain Kuu saattaa paistaa.

• Kuin toteemipaalu
    • Tuksu puhui mikkiin
    • järkkyä

Viimeisimmät keikkakuvat (18.-19.7.) eivät jätä selittelyille sijaa.

• Louisa Vuittoon
      • Louisa Vuittoon

• Vertailukuva

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      163
      3056
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      372
      2087
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1861
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1836
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      985
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      113
      968
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe