Häpeän suuseksin saamista

posliinipimppi

Olen 50 v. nainen ja en voi ottaa suuseksiä vastaan koska häpeän alapääni hajua.
Siis vaikka olisin juuri peseytynyt esim. ennen treffejä. Kun seksi alkaa minun on pakko keskeyttää mies ja käydä pyyhkimässä vielä intiimikosteuspyyhkeellä paikkani. Kaikesta pesusta huolimatta häpeän sitä kalan hajua mikä naisen alapäässä on. Luulisin että minulla se on voimakas haju. Ei ole mitään tulehduksia silti, olen vaan aina ollut tällainen. Ei edes valkovuotoa ole.
Pitkässä avioliitossa exmieheni yritti vain kerran nuolla minua mutta halusin lopettaa sen pian. Nyt uudessa suhteessa miesystäväni halusi jo toisella kertaa nuolla minua ja olin kauhusta jäykkänä koko sen ajan.
Millä tästä pääsee eroon ? Haluaisin tietää voiko peseytynyt nainen olla epämiellyttävän hajuinen ? Ja miten miehet koette naisen tuoksun ja maun ?

9

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miess...

      mun mielestä just pesty pillu ei pahemmin tuoksu,ei ainakaan pahalta..ominais tuoksuhan pimpassa on mut se ei ole mikään turnoff lemu..taidat vähän turhaa arkailla asian kans,ei me miehet niin tarkkoja olla

    • hajua?

      Millä tästä pääsee eroon?
      – huolehdi ihon terveydestä. Posliinin ihohuokoset haisee usein pahalle. Kasvata karvat ja pese vain happamella pesuaneella.

      Haluaisin tietää voiko peseytynyt nainen olla epämiellyttävän hajuinen?
      – voi ja usein onkin. Erityisesti saippualla pestyt.

      Ja miten miehet koette naisen tuoksun ja maun?
      – ylivoimaisesti paras on puhdas (hyvällä hiussampoolla pesty) ovuloiva luomupimppi. Tuoksu ratkaisee aina myös maun.

    • Sinut täytyy saada kunnon kiimaan että rentoudut unohdat siinä nämä 69 on hyvä kun molemmat saa nuolla kunnolla.
      ota yhteyttä

    • Oletko kokeillut laittaa suklaavaahtoa, kermavaahtoa tms. pillusi peitoksi? Eli kokeile antaa jotain namia joka onkin sitten sitä mitä mies haluaa.

    • N32

      Hei! Älä arastele turhaan. Jos todellakin peseydyt päivittäin, syöt esim. hedelmiä tai muita jotka saa suun makiaksi.. osa siirtyy myös alapään tuoksuihin :)
      Sitten vain ennen esileikkiä ja seksiä , vesipesu (ei aineilla) ni hyvin menee

      Sillin haju voi olla myös merkki hiivasta (onko valkeita "hiutaleita/mönjää"), silloin kannattaa vältellä hiivatuotteita (myös pullaa) ja on tärkeää pestä n. 1krt viikossa alapääpesuaineella. Se aine haisee, eli seksiä on hyvä olla joku muu kun pesu päivä.

      Ja muista että hyvällä luottamuksella ja innolla pääsee todella pitkälle. Alapään tuoksu, että maku on koko ajan makiampi mitä kiihottuneempi olet. Oman pimppisi hyväksymiseen, koskettele itseäsi puhtain sormin tai anna partnerisi kosketella. Sitten kun olet valmis voi hän nuolaista (sormia tai pimppiä) Kaikki ei tykkää, mutta moni tykkää suuseksin antamisesta tahi saamisesta. Kokeile niin tiedät miten kohdallasi on. Kummin päin vain mielesi kääntyy on hyvä juuri sinulle :)

    • M60jarisat

      Kuulehan kokemuksen ääntä, tunti pari sitten pesty pimppa maistuu parhaalta
      "siihen" on jo sopivast ehtinyt tulla oma makunsa, minä
      nautin nuolla naista koska haluan antaa hänelle ihanan nautinnon.
      Pari päivää jos on pesemättä niin voi puhua siitä legendaarisesta sillin kajusta.

    • C.L.

      Voi hyvä tavaton! Sinulla on vaginoosi. Sinulla on siis tietyntyyppinen anaerobinen bakteerikanta, joka tuottaa tuota hajua. Sen hoitaminen on maailman yksinkertaisin asia. Siihen on lääkkeitä, joita saa jopa ilman reseptiä.

      Miten vielä voi olla naisia, jotka eivät tätä asiaa tiedä???????????????

      Hopi hopi, apteekkiin siitä!

      http://www.gyn.oulu.fi/opetus/teema_kongressi_esitykset/bakterielli_vaginoosi.pdf

      • C.L.

        Uskomatonta, minkälaisia neuvoja annetaan. Hyvät ihmiset, jos pimppa haisee kalalle, kyse on vaginoosista, joka on helppo hoitaa.


    • huokauskaukaa

      Mä tykkäisin ap. kuvaamassa tuoksusta. Se tuo mieleen ekat omat tuoksu kokemukset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2024
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1745
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1168
    Aihe