Parisuhteesta.

Kiitollinen

Ihanat isit, mistä johtuu yleinen kiinnostuksen lopahtaminen puolisoon lapsen myötä? Johtuuko tämä siitä että ette näe enään naisena puolisona vaan pelkästään äitinä? Onko jotain mitä nainen voi tehdä asian eteen?

4

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsorgg

      Jos kyseistä ilmiötä esiintyy niin usein syynä on se että äiti keskittyy pitkälti
      lapseen ja unohtaa naisellisuutensa. Kyllä se siitä kun lapsi vähän kasvaa. Ehkä..

    • Kysymys avaajalle?

      Miksi se ylimääräinen n-kirjain täytyy laittaa enää-sanan perään? Kerro, mistä moinen tapa? Ei tietääkseni ole murresana.

    • Jalat maassa

      Kerron tähän oman kokemuksen, en tiedä onko siitä aloittajalle hyötyä. Olimme intohimoisia rakastavaisia kaksi vuotta. Sitten sain lapsen ja kohta seksi lopahti ja muukin läheisyys. Ei ollut vieraita naisia ja muutenkin mies oli hyvä isä ja huolehti perheestä esimerkillisesti.

      Mietin syntyjä syviä. Mieheltäni oli isä kuollut kun hän oli ollut 3-vuotias. Äiti oli hylännyt hänet kasvatiksi sosiaalihuollon etsimään perheeseen 11 vuotiaana, koska uusi mies ei hyväksynyt. Mieheni halveksi äitiään, ehkä oli vähän syytäkin, oli pari aviotonta lasta. Kukapa meistä on oikea tuomitsemaan, itse vain panin pöperöt pöytään kun anoppi piipahti, ei mitään erityisiä tunteita.

      Päättelin että siinä vaiheessa kun minusta tuli äiti, hänelle muistui nuo lapsuuden ajat. Koin että hän saattoi jopa vähän inhota (ehkä vähättelyä joukossa) minua enemmän kuin haluta. Mutta erota hän ei halunnut. Niin jatkettiin siihen asti että lapset lähtivät kotoa. Oli kuitenkin paljon onnellista aikaa, enkä mitenkään ole katkera.

      Nyt on ollut uusi suhde melkein monta vuotta, seksi on ihanaa ja on hienoa olla haluttu. Mitään en jättäisi elämättä.

    • Isä itsekin

      Komppaan ensimmäistä kommentoijaa. Monesti käy niin, että se puoliso lopettaa itse sen isin huomioimisen, kun keskittyy vauvaan/lapseen. Toisaalta ihan ymmärrettävää, mutta vaatii paljon mieheltä jatkaa huomioimista, jos ei ollenkaan saa vastakaikua tai vaimo on koko ajan kuin myrskyn merkki.

      Ainakin omalla kohdalla kyseessä oli ohimenevä ilmiö. Lapset kun varttuivat ja rupesivat nukkumaan kokonaisia öitä, niin jäi sitä aikaakin enemmän. Samoin ne (harvat) kerrat kun saatiin lapsille hoitaja, niin mentiin johonkin toiseen kaupunkiin ja yövyttiin hotellissa, niin kyllä se intohimo ja huomioiminen sieltä heräsivät heti.

      Tarvitsee vain jaksaa sitä arkea ja nauttia siitäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe