Näyttääkö Gambian tv

fanifani

jalkapallon MM kisat 2014. Onko kenelläkään tietoa asiasta. Kiitos, jos joku vastaisi!

7

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lippu ostettu

      kyllä näkyy,toukokuussa olin siellä ja paikallinen lehti mainosti,että näkyy mutta
      jos on sähköä,(osta generaattori) osa telkkarista ei löydä kanavaa,en tiedä syytä
      antennit ehkä huonoja,riippuu missä asut,hotelleissa,mitkä on auki voi onnistua paremmin

      • fanifani

        Kiitos vastauksestasi! Meillä varattuna la-ma Baobab Holiday Resort, katsotaan sitten josko kisat näkyvät, toivotaan parasta.


      • lippu ostettu
        fanifani kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi! Meillä varattuna la-ma Baobab Holiday Resort, katsotaan sitten josko kisat näkyvät, toivotaan parasta.

        Toivottavast näät pelit siellä, hyvää matkaa sinne, hyvä paikka toi mihin meet.
        itse lähden elokuun alussa kololiin 3 viikoksi, varautukaa kuumuuteen ja malaria lääkkeet mukaan, toki niitä saa sieltäkin, moskiittoja on nyt siellä runsaasti
        vielä kerran hauskaa matkaa


      • jussipussi
        lippu ostettu kirjoitti:

        Toivottavast näät pelit siellä, hyvää matkaa sinne, hyvä paikka toi mihin meet.
        itse lähden elokuun alussa kololiin 3 viikoksi, varautukaa kuumuuteen ja malaria lääkkeet mukaan, toki niitä saa sieltäkin, moskiittoja on nyt siellä runsaasti
        vielä kerran hauskaa matkaa

        Hei "lippu ostettu"
        Saanko olla sen verran utelias, että mihin majoitut Kololissa. Itse lähden sinne vaimoni kanssa lokakuussa ja olen hieman pitemmän aikaa, ehkä vuoden loppuun. Kuulisin miellän sinulta sitten reissun kokemuksia, Kololi on meille kokematon paikka vaikka olemme siellä joskus "piipahtaneet".


      • fanifani
        lippu ostettu kirjoitti:

        Toivottavast näät pelit siellä, hyvää matkaa sinne, hyvä paikka toi mihin meet.
        itse lähden elokuun alussa kololiin 3 viikoksi, varautukaa kuumuuteen ja malaria lääkkeet mukaan, toki niitä saa sieltäkin, moskiittoja on nyt siellä runsaasti
        vielä kerran hauskaa matkaa

        Moi " lippu ostettu ", ja kiitos toivotuksista! On malarialääkkeet hankittu ja kuumuuteen varauduttu. Tähän aikaan vuodesta on varmaankin todella kuuma, mutta eiköhän siitä selvitä. Tullaan takaisin elokuun alussa, juuri kun sinä olet lähdössä. Sinulle myös oikein hyvää matkaa!


      • lippu ostettu
        jussipussi kirjoitti:

        Hei "lippu ostettu"
        Saanko olla sen verran utelias, että mihin majoitut Kololissa. Itse lähden sinne vaimoni kanssa lokakuussa ja olen hieman pitemmän aikaa, ehkä vuoden loppuun. Kuulisin miellän sinulta sitten reissun kokemuksia, Kololi on meille kokematon paikka vaikka olemme siellä joskus "piipahtaneet".

        Moro, jussipussi,
        paikka mihin menen ja jossa aiemminkin olen majaillu new senegambia higway alkupäässä, n.200 m senegambia keskustaan, ystävän vuokrakämppä. Hyvällä paikalla, jos etsit sieltä pikku hotelleja niitä löytyy mukavasti. Voin silmäillä ja lähettää kohteitten nimiä, alue on tosi rauhallinen ja mukava. Suosittelen.
        Itsellä samanlaisia ajatuksia ja haaveita olla siellä esim.koko talvi.


      • Jussipussi
        lippu ostettu kirjoitti:

        Moro, jussipussi,
        paikka mihin menen ja jossa aiemminkin olen majaillu new senegambia higway alkupäässä, n.200 m senegambia keskustaan, ystävän vuokrakämppä. Hyvällä paikalla, jos etsit sieltä pikku hotelleja niitä löytyy mukavasti. Voin silmäillä ja lähettää kohteitten nimiä, alue on tosi rauhallinen ja mukava. Suosittelen.
        Itsellä samanlaisia ajatuksia ja haaveita olla siellä esim.koko talvi.

        Lippu ostetulle tiedoksi, että olemme jo varanneet majoituksen paikallisesta apartementoksesta. Satanen viikko, tilava kaksio jossa ilmastointi, ruuan laittomahdollisuus, jääkaappi yms. En tiedä onko hinta "kohdallaan", mutta eikai se
        niin euron päälle saa olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe