Onko kivempi olla isosisko tai -veli vai pikkusisko tai -veli?
Mun mielestä olisi kivempi olla pikkusisko, vaikka olen isosisko. Olisi kiva, jos mulla olis yli 4 vuotta vanhempi isosisko tai -veli. Osaisin kyllä olla hyvä pikkusisko, koska en vain tykkää olla isosisko.
Isosisko vai pikkusisko
8
479
Vastaukset
- SISKO!
Voisiko joku vastata.
- pikkusisko..
ei oo niin kivaa ainakaan mun mielestä olla pikkusisko ku isosisko määräilee yms
- Mieluummiin
pikkusisko.. kirjoitti:
ei oo niin kivaa ainakaan mun mielestä olla pikkusisko ku isosisko määräilee yms
Se vähän riippuu. Olisinmmieluummin pikkusisko, mutta määräilevät isosiskot ovat ärsyttäviä. Haluan oikein ihanan luotettavan isosiskon/veljen, jolle kertoa asioista. Ja olen ite isosisko ja pikkusiskot ovat rasittavia.
- olen tyytyväinennnn
oon isosisko ja on kivaa. en haluis olla pikkusisko koska saisin kaikki isosiskon vanhat vaatteet jne.
- Joku 14w
En osaa päättää, ei se tunnut mitenkää erikoiselt. Mul on isoveli, 2 isosiskoo, pikkuveli ja pikkusisko
- 13poika:/
No oon perheen ainut poika ja mulla siis on 3 pikkusiskoo ja 2 isosiskopuolta että mukavempi olla kyllä pikkuveli kuin isoveli
- SISKO!
13poika:/ kirjoitti:
No oon perheen ainut poika ja mulla siis on 3 pikkusiskoo ja 2 isosiskopuolta että mukavempi olla kyllä pikkuveli kuin isoveli
Voisiko joku olla mun isosisko tai- veli?
- et sillee
SISKO! kirjoitti:
Voisiko joku olla mun isosisko tai- veli?
No mulla on pikkusisko ja pikkuveli sekä 4 isosiskoa ja 6 isoveljee ja kaikki on mahtavia!:DEt en tiiä kumpi on parempi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225907Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745102016Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk261346Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111253Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861113Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64981
- 65921
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59905Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24904