Olen ajoittain kärsinyt tinnutuksesta, mutta yleensä se on ollut lyhytaikaista ja pahimmillaan ehkä 1 kk kestoista. Nyt minulla loppuvuonna 2013 alkoi toinen krova tinnitää ja humista, kun olin lomalla ja hotellissa oli surkea tyyny. Kaularanka oli pari työtä nukkuessa pahassa asennossa ja tunsin heti, että se ei ollut hyvä juttu. Matkan jälkeen oli niska kipeä ja tinnitus todella pahana. Välillä tinnutus on hieman helpottanut, mutta on edellen jäljellä. Vinkunaan kuuluu parilla korkeudella ja samaan aikaan taista humina. Kuulo on alentunut ja etenkin korkeat äänet eli tinnutuksen taajuudet.
Lisäksi korva oudosti välillä rahisee mm. kävellessä ja kun puhun kuuluu siitä ylimääräisiä efektejä. Pään kääntäminen korostaa korvan huminaa. Kävin fysioterapeutilla ja tietyt liikkeet pahentavan vaivaa. Helpotusta ei tullut. Ei myöskään hierojalta.
Ymmärrän kyllä, että kuulo voi alentua, kun olen 50 henkilö.Se on kuitenkin oiutoa, että oireet ovat näin kummallisia ja mielstäni tiedän sen alkuperäiseen tilanteen, miksi olo korvassa heikkeni.
Kommentteja?
Tinnutus-tapaus
maxisman
1
176
Vastaukset
- Niska
Tässä minun ongelman aiheuttaja:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11942139#comment-65202340
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845297Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.303526Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j402874Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin272094Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.591851Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861646- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71175