Elisa Viihde Irtisanominen

Tero661

Mielipidettä kysyn. Tilasin noin vuosi sitten Elisa Viihteen 100megan yhteydellä. Nyt olen muuttamassa uuteen osoitteeseen. Tähän asuntoon ei ole saatavilla 100megan yhteyttä. Eli viihde kyllä menee tähän osoitteeseen, mutta ADSL yhteydellä ja pystyy toimittamaan 20megan yhteydellä. Vaadein irtisanomista, mutta Elisa väittää, kun itse Elisa viihde menee osoitteeseen, niin mun on pakko pysyä asiakkaana. Onko muka näin? En ole tilannut mitään muutaki Elisa Viihteen 100megan yhteydellä ja jos sitä ei pysty täydellisesti toimittamaan, niin eikös sillon mulla asiakkaana ole oikeus purkaa sopimus? Mua ei muutenkaan kiinnosta mikää muu härpäke.. 20megaa 40e/kk.. Huh huh.. Mielipiteitä?

4

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisa Viihde toimitetaan aina nopeimmalla mahdollisella yhteystekniikalla, mikä kyseiseen osoitteeseen on saatavilla. Mikäli vanhassa osoitteessa on ollut 100M yhteysnopeus saatavilla, on Viihde silloin toteutettu tuolla yhteydellä. Uudessa osoitteessasi ei ilmeisesti ole tällaista mahdollisuutta. Mikäli osoitteeseen tulee jossain vaiheessa nopeampi yhteys, se päivitetään sinulle käyttöön :) tämä ei ole kuitenkaan irtisanomisperuste.

Jarkko / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

• Elisan huijaama

No ei muuten pidä paikkaansa tuo väite, että Elisa Viihde toimitetaan aina nopeimmalla mahdollisella yhteystekniikalla, mikä on saatavilla. Tuollainen väite on täyttä potaskaa ja valehtelua Elisan puolelta.
        Minulla on taloyhtiössä 100 megainen laajakaistaliittymä, mutta Elisa Viiihde toimii vain 20 megaisena ja nintaan 39,90€/kk. Että sellasta........

• Elisan huijaama: Muotoillaan uusiksi: Elisa Viihde toimitetaan osoitteeseen nopeimmalla mahdollisella yhteystekniikalla, mitä Elisa pystyy kyseessä olevaan osoitteeseen toimittamaan.
      Taloyhtiössäsi on varmaan toisen palveluntarjoajan kuitu tai kaapeli, jota pitkin me emme pysty kuitenkaan yhteyttämme toimittamaan.

Jouni / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

• neuvokas13

Elisan irtosanomisen ohjeet vaihteleee eri palveluittain, joita löytyy nykyään runsaasti. Näistä on koostettu ohjeita esimerkiksi http://irtisanominen.com/elisa/ sivulle, josta voi katsoa miten pääsee irti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      183
      6480
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      93
      5392
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3735
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      123
      3377
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      198
      3093
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      74
      2345
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2098
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      45
      1684
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1646
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1346
    Aihe