Lumia 930 ja 635 myynti alkoi

Nyt kaupoissa

Linkki
http://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2014/07/10/uuden_sukupolven_lumiat_nyt_kaupoissa_lumia_930_n_ja_lumia_635_n_myynti_alkoi_suomessa

http://www.gigantti.fi/search?SearchTerm=lumia 930&search=&searchResultTab=

http://www.gigantti.fi/search?SearchTerm=lumia 635&search=&searchResultTab=

7

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä luuri

      Nyt on 930 saatu about käyttövalmiiksi. Kyllä täytyy sanoa, että on loistavan oloinen peli. Heti paketista otettua tuli semmonen pieni vau fiilis. Laadun tuntu on loistava. Käteen sopii kuin rasvattu, todella hyvältä tuntuu pitää kädessä ja nyt on kyllä täydellisen kokoinen luuri.
      6" (lumia 1520) näyttö oli mulle vaan aivan liian iso ja on kyllä aikamoinen koko ero tuohon verrattuna, vaikka on "vain" tuuman pienempi näyttö.
      Ulkonäkö on todella tyylikäs, mun silmät lepää tossa ja musta väri etenkin näyttää luonnossa paljon paremmalta kuin kuvissa.

      Vihdoinkin on puhelimen kokoinen luuri, jota on mukava pitää kädessä. :D Toivottavasti vielä akkukesto olis hyvä, niin olen tyytyväinen vaihtooni.

      • 2lumia

        Täälläkin uusi 930 viritelty valmiiksi käyttöön.Minullekkin sopiva koko,1520 on vain liian iso kooltaan.Tuntuu kevyeltä vanhan 920:n rinnalla.Hyvä näyttö,hyvä kamera,nopea netti ja akkukestokin ihan siedettävä,kaiken kaikkiaan tuntuu hyvältä puhelimelta


      • wp8.1 lover

        Näissä vertailuissa aina jaksetaan mainita, ettei Windows puhelimessa ole niin paljoa sovelluksia kuin Android puhelimissa. Tämä on kyllä totta, mutta suurin osa Android sovelluksista on tarpeetonta kuraa. Määrä ei tässäkään korvaa laatua.
        Olen käyttänyt rinnakkain Android puhelinta ja wp 8.1 ja oman kokemukseni mukaan wp 8.1 hakkaa selvästi Androidin käytön helppoudessa, mutta toki Androidia saat muokata vapaammin, millä ominaisuudella itselleni ei ole mitään merkitystä.


    • dadaada

      Muuten hyvin pelittää mutta aloitusnäytön taustakuva ei lataannu eikä myöskään lukitusnäytön taustakiva. Entisen Lumian sisältö palautui verkosta aloitusnäytön kansioita lukuunottamatta.

      • uc78

        Tuohan on itsestäänselvyys että päivitetään sirä mukaan kun päivityksiä tulee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe