R.I.P veljeni ♥

surullinen:'(

Se menehty 8.7.14 eli toissapäivänä :'( . Ikävä on kova . Mä viel näin sen kuoleman , olin sen kyydissä . Ajettii mönkkäril mökkitiel . Sanoin sille et ei ajeta kovaa . Mut se halus ajaa vähän kovempaa . Ajettii 65km/h mutkaa .. Meijän ees oli puu , ajettii suoraa puuhu . Mun veli ehkä pelasti mun hengen . Meil oli vaa yks kypärä ja se anto sen mulle . Menetin kaksoseni .. :'( Se oli vast 12v . liian nuori kuolemaa . KAIKKI PARHAAT LÄHTEE ENSIN . TERVEISET SINNE TAIVAASEEN KASPERILLE !♥♥♥

38

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cic

      Otan osaa suruusi. Koita pärjätä.

      • surullinen:'(

        kiitos ♥ . arvostan tosi paljon sitä että joku edes viitsii lukea tämän saatika sitten kommentoida :) ja koitan pärjätä .


      • kanssaihminen
        surullinen:'( kirjoitti:

        kiitos ♥ . arvostan tosi paljon sitä että joku edes viitsii lukea tämän saatika sitten kommentoida :) ja koitan pärjätä .

        Kyynel silmässäni luen kirjoituksesi.....se menetys oli liian suuri...kun ei nuoruuttaan saanu kokea..elää..kaikki ne hetke yhdessä mitä olisitte voinut........................
        Menetin äitini kaksi viikkoa sitten
        läheisen menetys on suuri...
        Raskainkin suru muuttuu kaipaukseksi!
        Ajattelen kanssasi veljeäsi!!!
        Voimia sinulle...kyllä jaksat, vaikka vaikeaa se on..


      • surullinen:'(
        kanssaihminen kirjoitti:

        Kyynel silmässäni luen kirjoituksesi.....se menetys oli liian suuri...kun ei nuoruuttaan saanu kokea..elää..kaikki ne hetke yhdessä mitä olisitte voinut........................
        Menetin äitini kaksi viikkoa sitten
        läheisen menetys on suuri...
        Raskainkin suru muuttuu kaipaukseksi!
        Ajattelen kanssasi veljeäsi!!!
        Voimia sinulle...kyllä jaksat, vaikka vaikeaa se on..

        Otan osaa äitisi menetykseen ♥ tiedän miltä tuntuu menettää läheinen :( .. pärjäile :) .. Liian moni lähtee liian aikaisin


      • tuttu_tunne
        kanssaihminen kirjoitti:

        Kyynel silmässäni luen kirjoituksesi.....se menetys oli liian suuri...kun ei nuoruuttaan saanu kokea..elää..kaikki ne hetke yhdessä mitä olisitte voinut........................
        Menetin äitini kaksi viikkoa sitten
        läheisen menetys on suuri...
        Raskainkin suru muuttuu kaipaukseksi!
        Ajattelen kanssasi veljeäsi!!!
        Voimia sinulle...kyllä jaksat, vaikka vaikeaa se on..

        oma äitini kuoli noin 5kuukautta sitten syöpään ;(


    • surullinen:'(

      Tänään kun katsottiin ja mietittiin mitä tehdään Kasperin tavaroille ja puhelimelle, no minä sain puhelimen .. joo tiedän että tein väärin mut luin jtn sen viestei ..ni siel oli kaikkee tuntemattomist numeroist viestei et tapa ittes ja jos et tee sitä no me tehää se jne :'( .. äiti oli lukenu Kasperin jtn kouluvihkoi ja se oli kirjottanu sinne et sil on paha olla jne .. voi kumpa se olis kertonu mulle et kuka niit viestei lähettelee .. menisin ja vetäisin turpaa ! >:( pistää vihaks

      • tauttapaskaasanonmina

        Tää koko paska naurattaa mua...
        1.) jos jonkun veli kuolee sen silmiin, niin se tuskin tulee sitä tänne kirjoittamaan jossei ole ihan vitun vajaa :'D
        2.) mitä vittua 12v tyttö täälä sanoo et vetäis jotain turpaan :D


      • vittu stfu..
        tauttapaskaasanonmina kirjoitti:

        Tää koko paska naurattaa mua...
        1.) jos jonkun veli kuolee sen silmiin, niin se tuskin tulee sitä tänne kirjoittamaan jossei ole ihan vitun vajaa :'D
        2.) mitä vittua 12v tyttö täälä sanoo et vetäis jotain turpaan :D

        "tauttapaskaasanonmina"kerro osottees nii ei enää kauaa tee mieli nauraa enää.


      • Huikauhistus
        vittu stfu.. kirjoitti:

        "tauttapaskaasanonmina"kerro osottees nii ei enää kauaa tee mieli nauraa enää.

        Tämä oli kyllä hurjin uhkaus minkä olen ikinä lukenut...


      • isoveli95
        tauttapaskaasanonmina kirjoitti:

        Tää koko paska naurattaa mua...
        1.) jos jonkun veli kuolee sen silmiin, niin se tuskin tulee sitä tänne kirjoittamaan jossei ole ihan vitun vajaa :'D
        2.) mitä vittua 12v tyttö täälä sanoo et vetäis jotain turpaan :D

        Tiedätkös sinä miltä tuntuu menettää läheinen ja sen jälkeen joku tulee sanomaan että on vitun vajaa . Sinä taidat olla vitun vajaa ! Kiitos ja Hei ! >:(


      • TheMAN!
        tauttapaskaasanonmina kirjoitti:

        Tää koko paska naurattaa mua...
        1.) jos jonkun veli kuolee sen silmiin, niin se tuskin tulee sitä tänne kirjoittamaan jossei ole ihan vitun vajaa :'D
        2.) mitä vittua 12v tyttö täälä sanoo et vetäis jotain turpaan :D

        Perkele sun veren määrä ei oo vajaa jos tietäisinn sun osotteen


      • MiksOot-tommone
        tauttapaskaasanonmina kirjoitti:

        Tää koko paska naurattaa mua...
        1.) jos jonkun veli kuolee sen silmiin, niin se tuskin tulee sitä tänne kirjoittamaan jossei ole ihan vitun vajaa :'D
        2.) mitä vittua 12v tyttö täälä sanoo et vetäis jotain turpaan :D

        Kerro osottees ni löydät viikon sisäl mut sun oven takaa ja lyön sua turpaa nii kovaa ku lähtee


      • Oemfi
        tauttapaskaasanonmina kirjoitti:

        Tää koko paska naurattaa mua...
        1.) jos jonkun veli kuolee sen silmiin, niin se tuskin tulee sitä tänne kirjoittamaan jossei ole ihan vitun vajaa :'D
        2.) mitä vittua 12v tyttö täälä sanoo et vetäis jotain turpaan :D

        Mikä on tän mulkun osoitte? Ei kestäis kauan ennen kuin saavutaan hänen ovelle pesäpallomailat, nyrkkiraudat ja nuijat kädessämme...


    • sadstory

      Otan osaa kaksoses kuolemaan. Se on vaikeeta, kun se kerran oli sun kaksonen :'(

      • surullinen:'(

        kiitos ♥


      • 10vLikkaItkeeSuomi24
        surullinen:'( kirjoitti:

        kiitos ♥

        Hahaha sinne meni sun veljes. Mee sormel


      • LoPeTa100
        10vLikkaItkeeSuomi24 kirjoitti:

        Hahaha sinne meni sun veljes. Mee sormel

        HEI "10vlikkaitkeesuomi24", miltä susta tuntuisi jos joku läheinen kuolisi, ja joku kommentoisi sun viestisi NOIN?!? Kaikki muut täällä toivovat, että trollaat!!!


      • Voimia sulle
        10vLikkaItkeeSuomi24 kirjoitti:

        Hahaha sinne meni sun veljes. Mee sormel

        Miksi pitää olla ilkeä jos jonkun sisarus on kuollut? D:< Se on oikeasti surullista. Kuvittele et sulla on veli ja se antaa sulle kyydin mönkkäril ja antaa sulle ainoan kypärän. Sitten tulee mutka ja uppistalallaa, veli on kuollut. JOTEN MIKSI?


    • Surullinen :(

      Otan osaa tiedän miltä tuntuu kun joku lähinmäinen kuolee :(

      • otan osaa

        Otan osaa! Varmaan hirveitä aikoja sinulle! :'( koita pärjätä


    • SIUNAUSTA!

      Erittäin surullista kuulla mitä veljellesi kävi... Otan osaa! Muistathan vielä, että hän eelää sydämmessäsi aina - AINA!!!

    • :( ...

      Otan osaa... Voimia sulle, koita pärjäillä...

    • :((

      Erittäin surullista :(( Otan osaa! Muista että vain hänen ruumiinsa kuoli, ei henki, henki ei kuole koskaan, hän on kokoajan sun seurassa!

    • Suvi.

      Otan osaa suruusi! ♥

    • True Story

      Tiedän kyllä miltä tuntuu kun läheinen kuolee ja ymmärrän suruasi, mutta toivottavasti tämä pistää kaikki miettimään minkä takia alaikäisiä penskoja ei kuulu päästää kortitta ajelemaan. Ei ole ensimmäinen kerta kun joku alaikäinen lähtee kortitta pelleilemään ja ajaa liian lujaa itsensä kuolemaan

    • Kuukerin Nelli

      AP on paska trolli

    • en keksi nimimerkkiä

      otan osaa

    • Outoolo

      Mun veli kuoli samoihin aikoihin ;(

    • 6884484448

      Vitun huomiohuora, onneksi veljesi kuoli saatana

      • Gorlzkt

        Sut pitäisi hakata hengiltä saatana! Mikä on osoitteesi? Selvitän paikan ja oon siell viikon sisällä pesäpallomailalla ja nyrkkiraudoilla.


    • ontieto

      8.7.14 Ei tapahtunut yhtään kuolemaan johtanutta mönkijä tai muutakaan onnettomuutta.

    • Mitävittuakakka

      Se on trolli toi sama tarina on kerrottu aikasemmin täysin sama toi on kopioitu
      Ja jos toi ei riitä niin ketään ei kuollut 8.7.14 monkijä onnettomuuteen eikä mihinkään muuhun onnettomuuteen.

    • Oikeestihäx

      Yks ja sama ilmesest trollaa tääl, jälleen kerran, eiköhä seki pian tajuu milloi sil menee yli ja sen tulis katuu.

    • Öötääontää

      JOOOO MUN WELI KOULI MÖNKÄRI ONNETTOMUUDESA MÄ OON GEHITUS WQMWNNEN SOFTQTATAAN DECONILLA JA HENGITIN ASBESTIA

      • Ghjjk

        Onks sul lukihäiriö?


    • voimiasulle

      En pystynyt lukea sun tekstiä ilman, että alkoi itkettää. Mulla on myös kaksoisveli. Kaksosen kanssa ollaan yhdessä jo äidin mahassa ja jaetaan kaikki tärkeät ja vähemmän tärkeät hetket. En pysty edes kuvitella miten paljon suhun sattuu nyt kun toinen puoli on poissa lopullisesti. En voi antaa mitään muuta vinkkiä kuin itke kun itkettää ja anna surun valua pois ajan kanssa.

    • ghjjy

      Sitä se evoluutio tekee, eli karsii tyhmät pois.

    • 244544

      Miks muka ajaisi noin lujaa ilman kypärää? Oletko kenties trolli?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2306
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2124
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      173
      1939
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      41
      1429
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      2
      1191
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1188
    Aihe