Haluaisin muuttaa makuuhuoneesta olohuoneeseen. Mutta ahdistaa kuinka iso ruljanssi se on.
Kannattaisiko tilata muuttofirma ja antaa sen hoitaa asia. Tavaroitahan siinä joutuu vekslaamaan edestakaisin.
Siitä on aikaa kun muutin olohuoneesta makuuhuoneeseen (ex työhuone) joten en muista yksityiskohtia kuinka homma eteni.
Muuttamisen ahdistus.
2
106
Vastaukset
- paavo koskenniska
Tavaroiden kunnollinen pakkaus on kaiken a ja o! Suosittelen käyttämään mahdollisimman pieniä muovipusseja (esim. apteekin tms.) joihin lastaat kaikki herkästi rikkuvat esineet. Tuon kokoluokan muutossa suosittelisin ehdottomasti muuttofirmaa avuksesi, tiedän moniakin jotka ovat omin voimin yrittäneet hoitaa tällaisen urakan ja tällä hetkellä kaikki heistä ovat rampoja/parantolassa.
Suosittelisin sellaista firmaa kuin Minun Firma Oy, he hoitivat muuttoni tehokkaasti ja työntekijätkin olivat komeita ja lihaksikkaita. Loppujen lopuksi sain muuton ilmaiseksi! Suosittelen! - Toinen paluumuuttaja
Minä muutin makuuhuoneesta olohuoneeseen ja nyt ajattelin muuttaa takaisin makuuhuoneeseen, joten minulla on päinvastainen tilanne. En osaa siksi opastaa sinua, koska tilanteeni on juurikin päinvastainen ja en minäkään muista edellisestä muutosta mitään.
Muista kuitenkin hommata juomista koska muutossa tulee hiki ja veteen kyllästyy nopeasti eikä se ole joka paikassa laadukasta. Muutama mallasjuoma tekee muutosta mukavampaa ja iloisempaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1365652
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464168- 91745
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541018Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj66941Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii136934- 90933
- 84843
- 41802
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110802