Xj 6 vs 8

zzzzzzzzzzzzzzz

Tuollaista hankkimassa vm 2004-2009 eli x350
Mitkä erot ko.malleilla?
Saksasta tai ruotsista .
Bensa koneella xj6 tuolla 3,0l , xj8 4,2l.
Tuskin asiallisia mielipiteitä löytyy mutta koitetaan.

6

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6 ja kaks 8

Ihan hyviä ajaa, mutta vikoihin pitää niissä varautua. Itselläni on ollut kolme xj- jakkea ja juuri vikojen takia kyllästyin niihin.

• Sosiaalistamediaa

Ei ole ollut yhtäkään XJ "jakkea". Kukaan auton omistanut ei kirjoittele tuollaista paskaa.

• ÄlkääVälittäkö

Tämä sama vajakki joka käyttää termiä "jakki" kirjoittelee tänne jatkuvasti. Ilmeisesti lääkkeet loppu tai pirun yksinäinen.

• Ksksksk

S-sarjan mercedes esim S320cdi ihan eri luokkaa ja arvostus myös myytäessä löytyy. Jaguarissa saat tottua samaan kuin esim landroverissa...auto todella viettää pajalla pahimmillaan enemmän aikaa kuin tienpäällä. Ei ole kiva maksaa omasta pussistaan näitä ongelmia. Jaguar ilman takuuta on sama kun ottaisit venäläisen vaimon ilman hiv testejä. Yhtä riski. Naapurilla on jaguar ja yrittäny myydä jo pitkään. Kukaan ei sitä halua ku suurinpiirtein ilmasiksi. Pysy erossa näistä ainakin takuuajan jälkeen.

• Hyvin.kulkee

Käytetyn Jagen hinnat ovat aina kohtuulliset sillä ne putoavat paljon uudesta eli saa paljon luksusautoa pienellä rahalla. Iso vanhalla korimallilla oleva Jagge on päät kääntävä herrasmiesten tunne- ja tyylikysymys eikä niitä ole täällä liikenteessä paljoa verrattuna noihin 'mannelavetteihin', joita on joka duunarilla ja netti on täynnä myytäviä.
        Itse hain etelä-Ruotsista XJ6 vm 2006 ja käytin sen ensin siellä katsastusfirman laajassa bilanalysis'ssa eikä mitään vikoja ollut sekä auto oli aina huollettu merkkiliikkeessä. Nastarenkaat ja uudet kesäkiekot jouduin kuitenkin hankkimaan. Kyyti on pehmeän hiljaista ja mitään vikoja ei ole ilmennyt, öljyt vaihdatin Suomessa itse hankkimiini Castroleihin. Ainakin tämä alukorinen X350 sarja on selvitysteni mukaan tekniikaltaan aivan toimiva laite ja esim. varmatoiminen kone on ollut pitkään tuotannossa ja ilman lastentauteja. Ties vaikka ajelisin tällä museoauton ikään saakka enkä ostanut tätä jälleenmyyntiarvoa murehtimalla ja onhan siitä jo sulanut pois suurin osa alkuperäisestä hinnasta.

• Kekeeeee

Tuollainen 2000-luvun alun vanha Mersu S ei kelpaa edes Mertsille, Rolfille ja Kyöstille enää. Varsinkin jos ostat sen ilmajousituksella varustetun mallin, jonka korjaus maksaa enemmän kuin itse auto.

XJ aivan eri tasoa tyylissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      177
      2153
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      315
      1825
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      1479
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1278
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1101
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    Aihe