Xj 6 vs 8

zzzzzzzzzzzzzzz

Tuollaista hankkimassa vm 2004-2009 eli x350
Mitkä erot ko.malleilla?
Saksasta tai ruotsista .
Bensa koneella xj6 tuolla 3,0l , xj8 4,2l.
Tuskin asiallisia mielipiteitä löytyy mutta koitetaan.

6

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6 ja kaks 8

Ihan hyviä ajaa, mutta vikoihin pitää niissä varautua. Itselläni on ollut kolme xj- jakkea ja juuri vikojen takia kyllästyin niihin.

• Sosiaalistamediaa

Ei ole ollut yhtäkään XJ "jakkea". Kukaan auton omistanut ei kirjoittele tuollaista paskaa.

• ÄlkääVälittäkö

Tämä sama vajakki joka käyttää termiä "jakki" kirjoittelee tänne jatkuvasti. Ilmeisesti lääkkeet loppu tai pirun yksinäinen.

• Ksksksk

S-sarjan mercedes esim S320cdi ihan eri luokkaa ja arvostus myös myytäessä löytyy. Jaguarissa saat tottua samaan kuin esim landroverissa...auto todella viettää pajalla pahimmillaan enemmän aikaa kuin tienpäällä. Ei ole kiva maksaa omasta pussistaan näitä ongelmia. Jaguar ilman takuuta on sama kun ottaisit venäläisen vaimon ilman hiv testejä. Yhtä riski. Naapurilla on jaguar ja yrittäny myydä jo pitkään. Kukaan ei sitä halua ku suurinpiirtein ilmasiksi. Pysy erossa näistä ainakin takuuajan jälkeen.

• Hyvin.kulkee

Käytetyn Jagen hinnat ovat aina kohtuulliset sillä ne putoavat paljon uudesta eli saa paljon luksusautoa pienellä rahalla. Iso vanhalla korimallilla oleva Jagge on päät kääntävä herrasmiesten tunne- ja tyylikysymys eikä niitä ole täällä liikenteessä paljoa verrattuna noihin 'mannelavetteihin', joita on joka duunarilla ja netti on täynnä myytäviä.
        Itse hain etelä-Ruotsista XJ6 vm 2006 ja käytin sen ensin siellä katsastusfirman laajassa bilanalysis'ssa eikä mitään vikoja ollut sekä auto oli aina huollettu merkkiliikkeessä. Nastarenkaat ja uudet kesäkiekot jouduin kuitenkin hankkimaan. Kyyti on pehmeän hiljaista ja mitään vikoja ei ole ilmennyt, öljyt vaihdatin Suomessa itse hankkimiini Castroleihin. Ainakin tämä alukorinen X350 sarja on selvitysteni mukaan tekniikaltaan aivan toimiva laite ja esim. varmatoiminen kone on ollut pitkään tuotannossa ja ilman lastentauteja. Ties vaikka ajelisin tällä museoauton ikään saakka enkä ostanut tätä jälleenmyyntiarvoa murehtimalla ja onhan siitä jo sulanut pois suurin osa alkuperäisestä hinnasta.

• Kekeeeee

Tuollainen 2000-luvun alun vanha Mersu S ei kelpaa edes Mertsille, Rolfille ja Kyöstille enää. Varsinkin jos ostat sen ilmajousituksella varustetun mallin, jonka korjaus maksaa enemmän kuin itse auto.

XJ aivan eri tasoa tyylissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1994
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1387
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe