Xj 6 vs 8

zzzzzzzzzzzzzzz

Tuollaista hankkimassa vm 2004-2009 eli x350
Mitkä erot ko.malleilla?
Saksasta tai ruotsista .
Bensa koneella xj6 tuolla 3,0l , xj8 4,2l.
Tuskin asiallisia mielipiteitä löytyy mutta koitetaan.

6

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6 ja kaks 8

      Ihan hyviä ajaa, mutta vikoihin pitää niissä varautua. Itselläni on ollut kolme xj- jakkea ja juuri vikojen takia kyllästyin niihin.

      • Sosiaalistamediaa

        Ei ole ollut yhtäkään XJ "jakkea". Kukaan auton omistanut ei kirjoittele tuollaista paskaa.


      • ÄlkääVälittäkö

        Tämä sama vajakki joka käyttää termiä "jakki" kirjoittelee tänne jatkuvasti. Ilmeisesti lääkkeet loppu tai pirun yksinäinen.


    • Ksksksk

      S-sarjan mercedes esim S320cdi ihan eri luokkaa ja arvostus myös myytäessä löytyy. Jaguarissa saat tottua samaan kuin esim landroverissa...auto todella viettää pajalla pahimmillaan enemmän aikaa kuin tienpäällä. Ei ole kiva maksaa omasta pussistaan näitä ongelmia. Jaguar ilman takuuta on sama kun ottaisit venäläisen vaimon ilman hiv testejä. Yhtä riski. Naapurilla on jaguar ja yrittäny myydä jo pitkään. Kukaan ei sitä halua ku suurinpiirtein ilmasiksi. Pysy erossa näistä ainakin takuuajan jälkeen.

      • Hyvin.kulkee

        Käytetyn Jagen hinnat ovat aina kohtuulliset sillä ne putoavat paljon uudesta eli saa paljon luksusautoa pienellä rahalla. Iso vanhalla korimallilla oleva Jagge on päät kääntävä herrasmiesten tunne- ja tyylikysymys eikä niitä ole täällä liikenteessä paljoa verrattuna noihin 'mannelavetteihin', joita on joka duunarilla ja netti on täynnä myytäviä.
        Itse hain etelä-Ruotsista XJ6 vm 2006 ja käytin sen ensin siellä katsastusfirman laajassa bilanalysis'ssa eikä mitään vikoja ollut sekä auto oli aina huollettu merkkiliikkeessä. Nastarenkaat ja uudet kesäkiekot jouduin kuitenkin hankkimaan. Kyyti on pehmeän hiljaista ja mitään vikoja ei ole ilmennyt, öljyt vaihdatin Suomessa itse hankkimiini Castroleihin. Ainakin tämä alukorinen X350 sarja on selvitysteni mukaan tekniikaltaan aivan toimiva laite ja esim. varmatoiminen kone on ollut pitkään tuotannossa ja ilman lastentauteja. Ties vaikka ajelisin tällä museoauton ikään saakka enkä ostanut tätä jälleenmyyntiarvoa murehtimalla ja onhan siitä jo sulanut pois suurin osa alkuperäisestä hinnasta.


    • Kekeeeee

      Tuollainen 2000-luvun alun vanha Mersu S ei kelpaa edes Mertsille, Rolfille ja Kyöstille enää. Varsinkin jos ostat sen ilmajousituksella varustetun mallin, jonka korjaus maksaa enemmän kuin itse auto.

      XJ aivan eri tasoa tyylissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe