Homot:
Tukija
Trotskisti.
Asiamiehet:
Preppertowzz
Neloth
Rukkaajat:
Motari
Eräs Norjalainen
Korppi
Linturukkaajat:
Biologi-nalkku
Aluppan 14V
VeHje
Homosiilit:
Siiliö
Homosorsat:
Johny Derp
Jokutyyppi
Perhoset:
Sinisiipi
Ruovikkosinisiipi
Kaislasinisiipi
Matalanmerenkaljasiipi
Naicet:
Ocean
Sekopäät:
Kurpizza
Hekestanialaisen saaren hekestanialainen karhuneksyttäjä hekestanialainen hekekeke.
O
n
k
o
k
i
v
a
a
?
: Hupsuttelija, SuwaSKUNTTI
Total Dicks:
Asianajaja
Santiny.
Fffn
Ducksaveropertaor
Huomauttelija
Boobs, Dicks, Boobs, Dicks, (Ajajat tiätää)
Pokemon:
AliceNukke. Tukke SUKKE LUKKE, PUKKE!
Juopot: Nasse.
Juopot naiset: Carolin.
Missä vaihtoehto KURKELA?
Ässä:
Ässä on ässä:
Omis Kurki.
Jos minulla olisi Tuplatunnus kuka se olisi V.2
22
102
Vastaukset
Oon ainoo nainen? Jeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! xD
Uh, parempi nii
Minua ei edes haittaa, että luokittelit minut homoksi, koska ET KIRJOITTANUT NIMEÄNI VÄÄRIN, VAAN TOISELLA TAVALLA VÄÄRIN! Hyvä!
Ai, minä ajattelin ensin, etten viitsi edes huomauttaa, että Karolin on koolla, ei ceellä.
Huomautin kuitenkin nyt.
- motari
mä en kyl rukkaile mitää. älä jauha paskaa runkku!
et koskaa?
- motari
rukkaa? eh. mut jos kirjotusvirhenen sateenkaaren värine koneel lötköttävä pökäle meinaa runkkaust... mä annan naisten hoitaa sen homman. ja rape saa touhuta vasurinsa kaa nii paljo ku lystää. mut se o iha normaalii. hyväksykää runkkaus
- Siiliö
Homosiili? Eikö pikku-Rape keksinyt parempaa?
Eikö pikku-Rape sitä paitsi ollut jotain tyyliin tällaista mieltä: "Käärmevihakin taitaa tulla raamatusta. Kyllä minusta homotkin voivat uskoa Jumalaan, erilaisuus on rikkaus. Eikö Jumala olekkaan kaikille tasa-arvoinen? Ymmärrän homoseksuaaleja ja muita, mutta en uskovaisia, jotka eivät hyväksy kaikkia. Mitä vittua? Jumala on kaikille tasa-arvoinen, ärh tosi uskovaiset on ärsyttäviä. Mutta on homoviha alkanut vähitellen vähentyä, esim kuuluisat Vlogaajat puhuu usein tästä aiheesta ja hyväksyy homot."
Koska eikös olekin kirjoitettu, että "en ole elisen teereen poikia"? MrBronyZ120? Miksi tuo kuulostaa jotenkin meidän pikku-Rapeltamme nimensä perusteella?
Ja vaikka et tuo olisikaan, niin eikö sinun silti pitäisi MK:n kaltaista älykästä ihmistä fanittavana tajuta olla käyttämättä homoa haukkumanimenä?Vähän ristiriitaiselta kuulostaa nyt pikku-Rapen touhu. Voi raukkaa. Trolli on trolli, vaikka voissa paistaisi.
- Rainbowhästääg
Mitenköhän tuo taas liittyy mitenkään minuun?
En ole kuullutkaan.
- Sateenkaaripyyhkäisy, joka lopettaa Suolistossa käymisen. - HeKeKee'd
Rainbowhästääg kirjoitti:
Mitenköhän tuo taas liittyy mitenkään minuun?
En ole kuullutkaan.
- Sateenkaaripyyhkäisy, joka lopettaa Suolistossa käymisen.Lopettaako? HURRAA! :DD
icepicked kirjoitti:
Vähän ristiriitaiselta kuulostaa nyt pikku-Rapen touhu. Voi raukkaa. Trolli on trolli, vaikka voissa paistaisi.
Paistetaanko pikku- Rape voissa? Äänestetään! Äänestä sinäkin, Rape.
Äänestän puolesta. Tilanne 1-0. Koska kukaan muu ei äänestänyt, paistakaamme pikku- Rape voissa.
p.s. Minäkin olen huomannut kyseisen youtubekäyttäjän.
- Siiliö
Voisiko pikku-Rape kertoa, osuinko tosiaan veikkauksellani oikeaan? (Tähän en keksinyt mitään eikö näin ole kirjoitettu-sitaattia. D: )
- HeKeKee'd
Mä näen Rapessa pikkupojan, joka ei saa perheeltään tarpeeksi huomiota. Kun se käyttäytyy täällä huonosti, ja saa muiden vihat niskaansa, se alkaa rimpuilla vielä enemmän. Nyt se "pitää hauskaa" väittämällä olevansa itse melkein koko Suolisto.
- Sinisiipinen
HeKeKee'd kirjoitti:
Mä näen Rapessa pikkupojan, joka ei saa perheeltään tarpeeksi huomiota. Kun se käyttäytyy täällä huonosti, ja saa muiden vihat niskaansa, se alkaa rimpuilla vielä enemmän. Nyt se "pitää hauskaa" väittämällä olevansa itse melkein koko Suolisto.
Matalanmerenkaljasiipi?
Tälläisestä lajikkeesta en ole vielä kuullutkaan.. hmmhmm. Sinisiipinen kirjoitti:
Matalanmerenkaljasiipi?
Tälläisestä lajikkeesta en ole vielä kuullutkaan.. hmmhmm.Hetkinen, onko jossakin olutta?
- Siiliö
Rape ilmopitti lähes heti väitöksen jälkeen lopettavansa täällä käymisen, joka vaan vähentää kykyäni luottaa siihen, että hän ei olisi tuo Tube-käyttäjä. Mutta pitäkööt "salaisuutensa".
- RacistBarn123
No kuka nyt jaksaa täällä youtube käyttäjäsä varassa Trollata? Trollit ovat salaista tietoa. Sitäpaitsi teen muutakin kun trollailen täällä. Mkgamerrin videoistako poimit youtube käyttäjiä? Oikeesti, eikö sullakaan oo muuta elämää kun selvittää muiden youtube,steam,facebook- tunnuksia? Ei tuo ole edes minun kanavani.
Käy toki etsimässä vanhat Aku ankka ja Aapeli tunnukset :)
Stalkkerit on ärsyttävin asiamaailmassa.
HAHAA minua ei mainittu raiskarin listassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541432Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551337- 551098
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1411048Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801