täältä ei oo hirveesti apua tullut, mutta eipä muualtakaan hirveesti voi kysellä. Eli sry ny ku teen näit aiheit näi paljo :S mut joo, tiiän mitä gerbiilit syö jne. Mut miten useesti ja miten paljon pitää ruokaa antaa?? Itseä ei hirveesti houkuta tuo "kupissa oltava aina ruokaa" juttu, joten?? Mitn te ruokitte gerbunne? Esim annatteko aamulla kuppiin esim 1rkl kuivamuonaa ja niitä kasviksia yms? Vai aamulla ja illalla?HELP!?
gerbiilin ruokinta? APUA?
4
278
Vastaukset
- Gerbiilifani12
Itselläni on tulossa myöhemmin gerbuja ja olen kaikkialta lukenut että kokoajan pitäisi olla kupissa ruokaa. Sen verran että se ei lopu kesken.
- Hamsutypy
Aaaaa ok. :D
- gerbu
Meille annettiin aluksi neuvoksi, että 2 rkl kuivaruokaa kahdelle gerbiilille riittää päivässä. Katson aina vähän tilanteen mukaan, tarvitsevatko ne lisää ruokaa esim. jos ruokakuppi peittyy puruihin. Toisaalta gerbiilit osaavat etsiä ruokaa myös purujen joukosta, joten kaksi tai kolme kertaa päivässä ruoan antaminen voi riittää. Ruoan voi myös sirotella suoraan puruille, siinä on gerbuille kivaa puuhaa :).
- iippagerbiilius
no mä ainakin aion tehäsilleen et muonaa 1rkl kasviksia tai jotain muuta ruokaa sitten päivällä koulun jälkeen tai sitkun ehin nii 2 rkl kuppiin jos vaikuttaa tyhjältä mulle on siis tulossa 2 gerbiiliä mutta ei ihan parin päivän sisään ja kannattaa laittaa terraan myös pahviputkia ja oksia muistathan uunittaa oksat ennen kun laitat ne terraan ja viel illalla tarpeen mukaan 2 rkl muonaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932