Oon nyt siis järkkäämäs bileitä ja ne on sit mun kuolinjuhlat. Veän itteni kännii oikeen kunnolla ja sit sammun altaaseen, niin jotta kuolen. Jos joku haluu tulla mukaan ni tulee sitte, iltalehteen tulee sitten ilmoitus. En haluu kikata ni turha kysyy.
Bileet pystyyn tyypit!!!! Ou jeah!! :D
veän kännit kunnolla
11
85
Vastaukset
- 4everlove
Niin sitä pitää!
- flip coin
Missä bileet?
Lapissa
- viisaslainaus
tää liittyy siis siihen itsemurha-keskusteluun...ajattele kavereitas ja perhettäs..tuskin kiva niillekkää jos kuolet.mikä on niin kamalaa et tapat ittes?? Oon 14 ja kokenu paljon pahempia kun SÄ.."there are millions ways we should've die before today...and a million ways we can die before tomorrow...but we fight..for every second we get to spend with each other..whether it's two minutes..or two days..we don't give that up" miten nössö voi ihminen olla jos haluaa tappaa ittesä?? Helpoin ratkasu ei oo aina paras ratkasu..älä viiti.
- flip coin
Kertoo paljon ethän kuvaullutkaan kuin puoli suomea (y)
Saat sit tietää iltalehestä
- flip coin
Mä olisin halunnu vaan bilettää :/
- haluisin...
Saaks sua nussia sit ku oot kuollu?
- "haluisin..."voivitun...
turpa kiinni vitun ääliö
- lukihäiriöjonne 79v
mä luin et "vedän käteen oikein kunnolla".
Altaaseen? Siis uimaltaaseen vai tekoaltaaseen? Onhan sielä ainakin Lokan tekoallas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924627
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843822Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433378Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689