Oon nyt siis järkkäämäs bileitä ja ne on sit mun kuolinjuhlat. Veän itteni kännii oikeen kunnolla ja sit sammun altaaseen, niin jotta kuolen. Jos joku haluu tulla mukaan ni tulee sitte, iltalehteen tulee sitten ilmoitus. En haluu kikata ni turha kysyy.
Bileet pystyyn tyypit!!!! Ou jeah!! :D
veän kännit kunnolla
11
96
Vastaukset
- 4everlove
Niin sitä pitää!
- flip coin
Missä bileet?
Lapissa
- viisaslainaus
tää liittyy siis siihen itsemurha-keskusteluun...ajattele kavereitas ja perhettäs..tuskin kiva niillekkää jos kuolet.mikä on niin kamalaa et tapat ittes?? Oon 14 ja kokenu paljon pahempia kun SÄ.."there are millions ways we should've die before today...and a million ways we can die before tomorrow...but we fight..for every second we get to spend with each other..whether it's two minutes..or two days..we don't give that up" miten nössö voi ihminen olla jos haluaa tappaa ittesä?? Helpoin ratkasu ei oo aina paras ratkasu..älä viiti.
- flip coin
Kertoo paljon ethän kuvaullutkaan kuin puoli suomea (y)
Saat sit tietää iltalehestä
- flip coin
Mä olisin halunnu vaan bilettää :/
- haluisin...
Saaks sua nussia sit ku oot kuollu?
- "haluisin..."voivitun...
turpa kiinni vitun ääliö
- lukihäiriöjonne 79v
mä luin et "vedän käteen oikein kunnolla".
Altaaseen? Siis uimaltaaseen vai tekoaltaaseen? Onhan sielä ainakin Lokan tekoallas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294860- 60780
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96603- 57590
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 24579
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,13529