http://www.milgear.fi/product/asg-kj-works-gbb-special-teams-carbine-kj-kc-02-/3785 olisin hommaamas tän mut halusin tietää aseen hyvistä ja huonosta puolista ja muitten kokemuksista.
DMR (Designated Marksman Rifle)
5
201
Vastaukset
- Advisor
Kaippahan toi on ihan pätevä laitos, pari kertaa nähty mutta en ole päässyt hiplaamaan. Tiivisteet ja gbbu huolto kuntoon niin eiköhän se siitä. Muistaakseni youtubessa on runsaasti videoita kyseisestä pyssystä. Ja ihan btwfyi, toi ei ole dmr.
- ....................
Mihin perustat tuon väittämän, että tuo ei ole DMR? Väitätkö, että kaikki AEG:t joiden nimessä lukee DMR ovat täysiverisiä pitkänkantaman AEG-aseita? Epäilen. Jokainen niistä vaatiin omaa laittoa, että niistä saadaan pelitehokkaita
- Advisor
.................... kirjoitti:
Mihin perustat tuon väittämän, että tuo ei ole DMR? Väitätkö, että kaikki AEG:t joiden nimessä lukee DMR ovat täysiverisiä pitkänkantaman AEG-aseita? Epäilen. Jokainen niistä vaatiin omaa laittoa, että niistä saadaan pelitehokkaita
Hmm. Järjen jättiläiset taas liikkeellä. Missä vaiheessa sanoin, että jokainen AEG jonka nimessä on dmr, on täysverinen pitkänmatkan pyssy? En missään. Tuo on kaasupyssy, fyi, ja kaasupyssyy vaatii laittoa enemmän tarkkuuden puolella verrattuna sähköpyssyihin. Kyllähän tota voi pitää dmr:nä jos niin haluaa, mutta se ei ole niin. On se kumma kun joka aiheessa juuri sinun pitää päästä pätemään.
- Älä mutuile pistemies
.................... kirjoitti:
Ja muutenkin onko Advisor muka sanonut että DMR pohjat eivät tarvitsisi viritystä?
- ....................
Älä mutuile pistemies kirjoitti:
Ja muutenkin onko Advisor muka sanonut että DMR pohjat eivät tarvitsisi viritystä?
Jos asiasta ei erikseen mainita, niin kyllä. Ketjun aloittaja tuskin edes tietää mikä on DMR.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743