voiko noin 1 vuotiaalle kissalle antaa sellasta senior ruokaa?
Ja jos niin kuinka paljon ja millon?
kissanruuat
4
160
Vastaukset
- 612
Tuskin se siihen kuolee, eikä se ravinnollisesti eroa mitenkään normalista ruuasta. Mutta pääasiallisena ruokana tottakai laadukasta penturuokaa.
- ei hätiä mitiä
Siinä on vähemmän kaloreita ymmärtääkseni, mutta tottakai voit antaa, eri asia sitten että syökö, sillä olen ymmärtänyt, että hajusteita käytetään niissä vähän vähemmän kuin pennuille ja nuorille aikuisille tarkoitetuissa ruuissa. Anna ihan saman verran kuin antaisit muuten ruokaa ja ihan normaalina ateriana käy jos on kyse märkäruuasta.
Jos taas kyse on kuivaruuasta niin anna vähän vähemmän kerrallaan, jos kissasi on tähän asti tottunut syömään pennuille tarkoitettuja raksuja. Aikuisille tarkoitetu raksut ovat hyvin usein isompia kuin pennuille tarkoitetut. - kataonna
Voi mutta siinä ei ole mitään järkeä. Hyvälaatuisiin kissanruokiin on lisätty vitamiineja, kivennäisaineita ja muita ainesosia, jotka on tarkoitettu tiettyyn ikäkauteen. Senioriruoka ei ole tarkoitettu vuoden ikäiselle sillä vuoden ikäinen ei ole seniori. Sama asia on kerrottu ruolintaohjeessa jos sen vaivautuu lukemaan.
- nomutt
Miksi antaisit pikkukissalle seniorin ruokaa? Vuoden vanhalle sopii parhaiten aikuisen kissan ruoka, seniorin ruokaa ehtii syödä, kun ikää on karttunut 7 tai 8 vuotta.
Jos sinulla nyt juuri sattuu olemaan pussi seniorin ruokaa, niin voisit sekoittaa sen aikuisruokaan. Mutta siis jatkuvasti ei kannata vielä seniorin ruokaa syöttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984