...niin mitkä ovat vaihtoehdot? Takana kaksi keskenmenoa (alkuraskauden keskenmeno rv 6 ja tuulimunaraskaus joka todettiin viikolla 11).
Kierto säännöllinen 28pv, ultrattu on monia kertoja ennen ja jälkeen ovulaation ja todettu sen tapahtuneen...
Mies on menossa spermatutkimukseen, vaikka tuskin siitäkään on kiinni kun raskauksia on kuitenkin kaksin kappalein alkanut.
Missä vika, 21 kuukautta takana yritystä, 2 pettymystä, viimeisimmän keskenmenon sain 9kk sitten ja nyt ei ole tapahtunut mitään! Tuntuu ettei kukaan edes rahasta halua hoitaa meitä. Kaikki sanovat, että kyllä me raskaaksi tullaan ihan luonnon omin avuin. Tämä vaikuttaa niin paljon vaan omaan mielialaan aina välillä ja parisuhteeseen.
Kun kaiken pitäisi olla kunnossa...
Aika on pitkä
1
97
Vastaukset
- Vell
Ei keskustelupalstalla nämä jutut selviä ollenkaan, usko pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472