...niin mitkä ovat vaihtoehdot? Takana kaksi keskenmenoa (alkuraskauden keskenmeno rv 6 ja tuulimunaraskaus joka todettiin viikolla 11).
Kierto säännöllinen 28pv, ultrattu on monia kertoja ennen ja jälkeen ovulaation ja todettu sen tapahtuneen...
Mies on menossa spermatutkimukseen, vaikka tuskin siitäkään on kiinni kun raskauksia on kuitenkin kaksin kappalein alkanut.
Missä vika, 21 kuukautta takana yritystä, 2 pettymystä, viimeisimmän keskenmenon sain 9kk sitten ja nyt ei ole tapahtunut mitään! Tuntuu ettei kukaan edes rahasta halua hoitaa meitä. Kaikki sanovat, että kyllä me raskaaksi tullaan ihan luonnon omin avuin. Tämä vaikuttaa niin paljon vaan omaan mielialaan aina välillä ja parisuhteeseen.
Kun kaiken pitäisi olla kunnossa...
Aika on pitkä
1
117
Vastaukset
- Vell
Ei keskustelupalstalla nämä jutut selviä ollenkaan, usko pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043