Mietin että saako possutila tai joku muu vastaava maatila minulle 13v 172cm 55kg pulleutta ja pyöreyttä kasvatettua?
Paljonko painaisin pulleana kg? Millaista ruokaa joutuisin syömään ja juomaan?
Jos en liho niin mihin joudun laihana kukkakeppinä?
Possutilalla pulleutta ja pyöreyttä kasvatettua.
4
120
Vastaukset
- akka vaan
käy terveyskeskuksessa tai neuvolassa kysymässä ohjeita. Tosin, jäätelö ja suklaa tuovat ainakin itselleni kiloja nopeasti, samoin kermakakut. Joten viakkapa mansikkakakkua, jätsiä ja suklaata joka päivä sen terveellisen vihannes- ruuan lisäksi, sekä tetenkin kunnon grillipihvit, lihapiirakat yms mistä yleesä varotetaan.
- Stadin kukkakeppi
Hei akka vaan.
Olisitko sä valmis lihottaa minut 13v 172cm 55kg jättimäisen pulskaksi possuksi en pistäisi hanttiin vaikka joutuisin syömään itseni ihan ähkyksi saakka ja saisit käyttää minua ihan vaikka kompostina?
Niin haluaisin itselle pulleutta ja pyöreyttä kasvatettua?
Paljonko painaisin pulleana kg kumminkin yli 100kg haluaisin painaa jopa yli 150kg?
Millaista ruokaa joutuisin
syömään ja juomaan?
Jos en liho niin mihin joudun
laihana litteä vatsaisena kukkakeppinä?
- ei perään.
mikä tää provoilija oiken on? joku ....? monesko kerta jo, kun kyselee eläinhommien perään? siis perään. 3
- SAIRASSEO,,:(
ARSKAHAN SE O,,:((((
YRITTÄÄ PÄÄSTÄ POSSUJEN SEKAAN SE ON SILLE PAKKOMIELLE,,
POSSU PARAT ,,:((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219