Mietin että saako possutila tai joku muu vastaava maatila minulle 13v 172cm 55kg pulleutta ja pyöreyttä kasvatettua?
Paljonko painaisin pulleana kg? Millaista ruokaa joutuisin syömään ja juomaan?
Jos en liho niin mihin joudun laihana kukkakeppinä?
Possutilalla pulleutta ja pyöreyttä kasvatettua.
4
126
Vastaukset
- akka vaan
käy terveyskeskuksessa tai neuvolassa kysymässä ohjeita. Tosin, jäätelö ja suklaa tuovat ainakin itselleni kiloja nopeasti, samoin kermakakut. Joten viakkapa mansikkakakkua, jätsiä ja suklaata joka päivä sen terveellisen vihannes- ruuan lisäksi, sekä tetenkin kunnon grillipihvit, lihapiirakat yms mistä yleesä varotetaan.
- Stadin kukkakeppi
Hei akka vaan.
Olisitko sä valmis lihottaa minut 13v 172cm 55kg jättimäisen pulskaksi possuksi en pistäisi hanttiin vaikka joutuisin syömään itseni ihan ähkyksi saakka ja saisit käyttää minua ihan vaikka kompostina?
Niin haluaisin itselle pulleutta ja pyöreyttä kasvatettua?
Paljonko painaisin pulleana kg kumminkin yli 100kg haluaisin painaa jopa yli 150kg?
Millaista ruokaa joutuisin
syömään ja juomaan?
Jos en liho niin mihin joudun
laihana litteä vatsaisena kukkakeppinä?
- ei perään.
mikä tää provoilija oiken on? joku ....? monesko kerta jo, kun kyselee eläinhommien perään? siis perään. 3
- SAIRASSEO,,:(
ARSKAHAN SE O,,:((((
YRITTÄÄ PÄÄSTÄ POSSUJEN SEKAAN SE ON SILLE PAKKOMIELLE,,
POSSU PARAT ,,:((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433007Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721674- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 371247
- 791070