voisinko muuttaa asuntoautoon?

kohta 16

Olen ensiviikolla 16 vuotias tyttö, ja tuli tässä jo ensimmäiseen kotiin muuttaminen mieleen. Tarkoitukseni on muuttaa opiskelija-asuntolaan (johon siis on jo paikka) ja elää siellä ainakin 2 vuotta, ellei käy mitenkään huonosti, että en saisi paikkaa ensimmäisen vuoden jälkeen. Toisen vuoden jälkeen voi olla, että olen kouluni jo ammattikoulussa hoitanut, koska kaikillahan se ei kestä kolmea vuotta, jos tekee kunnolla töitä. Ajattelin myös, että vaikka opiskelisin kolmannenkin vuoden, tahtoisin muuttaa toisen vuoden jälkeen pois asuntolasta. Pidän todella paljon siitä, että saan tuntea itseni vapaaksi ja saan matkustella uusiin maisemiin. Määränpäällä tai matkalla ei ole väliä. Tulin näiden kaikkien asioiden perusteella miettineeksi, että voisinko muuttaa asuntoautoon? Olisiko se käytännössä mahdollista? Jos siis kaikkiin tarvittaviin papereihin, joissa kysytään osoitetta laittaisi vanhempieni osoitteen ja kävisin siellä hoitamassa laskut silloin kun täytyy? Ehkä tyhmä kysymys, mutta tuli vaan mieleen.

3

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä voit

      Tottakai voit muuttaa asuntoautoon, jos sinulla tai vanhemmillasi on srllainen.

    • Harkitse vielä hetki
    • Sinne vain

      Idea on mielestäni hyvä ja jos mahdollista niin muuta vaan. Siinä on hommaa kun keräät tietoja missä sitä autoa saa pitää ja mistä saat kaikkea mitä tarvitsee ja onnistuuko talvella asuminen. Tällaiset on yhtäkkiä yllättävän työläitä projekteja mutta kannustan tekemään jos haluat. Voit koittaa lisätä lämpöeristeitä tilapäisestikin ja vaikka jakaa tilaa pienemmäksi lämmityksen tehostamiseksi kylmimpään aikaan, ja nukut armeijan makuupussissa. No ehkä siellä tarkenee muutenkin, mulla ei ole mitään kokemusta... Jos asut Etelä-Suomessa niin aina parempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe