perheen ulkopuolella

ulkopuolinen perheen jäs

Tuntuu aina että minä olen se kenet jätetään aina omanonnensa nojaan ja pikkusiskoa kuunnellaan. Kun pikkusiskoni oli n. 3-4v niin jos hän teki jotain oli se aina minun syytä ja minulle huudettiin. Jos esim siivoan pikkusiskoni huonetta ja hän näkee että heitän jonkun huonon lelun roskiin niin siitä tulee itkua ja minua syytetään siiyä kuinka typerä olen kun siivosin silloin kun pikkusosko on kotona ja minut käsketään pysymään kokoilta hupneessani, vaikka yritin vain auttaa.tästä syystäminulla on ulkopuolinen ja semmoinen tunne kuin tekisin kaiken aina kaiken väärin. Minusta on tullut näiden asioiden takia hyvin herkkä ja pieni pelon tunne.

1

78

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • medmänniska

Syy ei ole sinun..... vääryyttä vanhemmilta saa moni tuntea ja tuntuu ikävältä
      kamalalta ja tosi on ..vaikka kuinka tekisit eivät ymmärrä.. eivätkä vanhemmatkaan
      Kukaan ei tiedä miten se tapahtuu
      Kuin..kukaan ei tiedä, miksi rakastuu johonkin..ei ole järjellistä syytä....
      Se vai tulee.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      58
      826
    2. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      70
      822
    3. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      60
      803
    4. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      264
      645
    5. 46
      622
    6. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      26
      607
    7. Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!

Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid
      Ikävä
      39
      501
    8. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      17
      482
    9. En tiedä sinusta

Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?
      Ikävä
      35
      473
    10. Ikä ei tule yksin

Huomaan, että olen rupsahtanut kasvoista aika paljon.
      Ikävä
      52
      459
    Aihe