weha

Palstan varoittaja

= tämän palstan valhevelho.

Varokaa uskomasta wehan valheita!

14

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40+20

      Weha sanoi aikoinaan, että uskovat kokoontuvat vain yhdessä ja samassa paikassa ja moitti minua, kun olin koolla eri paikassa ja siten en ollut uskovainen. Nyt olen tehnyt parannuksen ja löytänyt Jumalan valtakunnan ja olen siellä, missä weha ennen oli. Voinko nyt sanoa wehan lailla, että weha ei ole uskovainen, koska kokoontuu eri paikassa kuin minä? Mitä luulette?

      • Siis voihan samaa uskoa ja opetusta olla monessakin paikassa kaupungissa, jos on jaettu alueittain, ettei esim. olisi niin pitkä matka aina tai jos uskovaisia on paljon. Tämä on ihan oikeata luterilaisuutta.


      • Kärsämäen veli
        weha kirjoitti:

        Siis voihan samaa uskoa ja opetusta olla monessakin paikassa kaupungissa, jos on jaettu alueittain, ettei esim. olisi niin pitkä matka aina tai jos uskovaisia on paljon. Tämä on ihan oikeata luterilaisuutta.

        Pidätkö weha vl:iä oikeina uksovina kun he eivät ajattele samalla tavallasi esim. kasteesta ja ehtoollisesta.


      • Kärsämäen veli kirjoitti:

        Pidätkö weha vl:iä oikeina uksovina kun he eivät ajattele samalla tavallasi esim. kasteesta ja ehtoollisesta.

        Siis tuo vl-opetus on väärää, Raamatun mukaan. Jumala antakoon vilpittömyyttä ja ymmärrystä heille ja meille kaikille. En ole tuomari, mutta pidän lutherilaisuutta oikeana opetuksena.


      • ............
        weha kirjoitti:

        Siis tuo vl-opetus on väärää, Raamatun mukaan. Jumala antakoon vilpittömyyttä ja ymmärrystä heille ja meille kaikille. En ole tuomari, mutta pidän lutherilaisuutta oikeana opetuksena.

        Siis kirkon sisällä on alettu hyväksyä homoutta, mikä väärin on sekä naispappeutta. Vanhoillislestadiolaiset ovat näitä vastaan. Kallion seurakunta on järjestänyt lapsille "pompi ihan homona"-tapahtuman. Joka pahentaa yhdenkin näistä pienimmistä, olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin kaulaan ja laitettaisiin meren syvyyteen. Jos lapselle alkaa pienestä pitäen pahennusta aiheuttaa ja levittää, niin siinä tekee suuren pahan teon. Parempi olisi sellaisen vaikka laittaa kätensä poikki. Joku piiri on myös julkaissut tasa-arvoisen sukupuolineutraalia kasvatusta sisältävän kirjan, jonka voi myös lapsen pahennukseksi nähdä.


    • silmälasit

      pahan ilman lintu multinikki taas asialla

      • tilanteen mukaan

        Koettakaa ymmärtää Wehaa.
        Hänellä on valtava tarve esiintyä kaikkitietävänä opettajana.
        Nykyisin hän vaahtoaa Luther-säätiön ainoaa autuaaksitekevää oppia.


        Se on kai jonkunlainen luonnevika ja alemmuuskompleksi, jota pitää peittää kovalla
        uskonnollisuudella.


      • tilanteen mukaan kirjoitti:

        Koettakaa ymmärtää Wehaa.
        Hänellä on valtava tarve esiintyä kaikkitietävänä opettajana.
        Nykyisin hän vaahtoaa Luther-säätiön ainoaa autuaaksitekevää oppia.


        Se on kai jonkunlainen luonnevika ja alemmuuskompleksi, jota pitää peittää kovalla
        uskonnollisuudella.

        Veha on etsinnän vaiheessa.

        Se kuuluu asiaan, ennekuin tullaa Kristuksen omaksi.

        Kannattaa kysyä, pystyykö VL tähän?


      • helluntailaiselle
        Kesitas kirjoitti:

        Veha on etsinnän vaiheessa.

        Se kuuluu asiaan, ennekuin tullaa Kristuksen omaksi.

        Kannattaa kysyä, pystyykö VL tähän?

        Kesitas kirjoitti toukokuussa:

        ""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen.
        Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
        Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan

        VASTAA

        Kiire olisi!

        eilen 15:35
        .

        Kesiillä täytyy olla todella pervo ajatus nimenomaan kesäisesti pukeutuviin lapsiin. Ajatukseen kun liittää seuraksi että kymmenet tuhannet vl isät toimivat kuten hän kirjoittaa, niin eikö tuo oli POLIISILLE viesti että tyyppi pitäisi pidättää? Ei terve ihminen ajattele lapsista tuolla tavoin ja liitä ajatukseen kymmenien tuhansien heihin kohdistuvan kiiman??

        Tuo viesti oli täällä toukokuussa 2013.

        Tarvittaessa voin lähteä valaehtoisesti todistamaan oikeuteen, ellei tietokannasta löydy alkuperäistä viestiä. Samassa ketjussa kyseinen Kesitas kirjoitti myös hemestin nimimerkillä, itseä puolustaen. Sisältö todisti sen.

        VASTAA

        lsään.

        eilen 15:49
        .

        >>jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan>>

        Nimenomaan tuosta paistaa läpi kirjoittajan Sairas Pervous. Ikään kuin kesäisesti pukeutunut lapsi aikaansaisi pedofiliryntäyksen, johon osallistuisi valtaosa vanhoillislestadiolaisista heteroisistä.

        Pointti on siinä, ettei tuo kirjoittaja saisi olla vapaalla jalalla terveydellisistä syistä, eikä rikoksenakaan tuo lause mitätön ole



        VASTAA







        Julmat hellarit


        eilen 12:35
        .


        Ovatko myös nämä avaukset helluntaiSikojen oksentamia?

        http://m.suomi24.fi/node/12322599

        http://m.suomi24.fi/node/12316442

        http://m.suomi24.fi/node/12317985

        http://m.suomi24.fi/node/12322599

        http://m.suomi24.fi/node/12316442

        http://m.suomi24.fi/node/12317985

        http://m.suomi24.fi/node/12332924

        http://m.suomi24.fi/node/12322599

        http://m.suomi24.fi/node/12316442

        http://m.suomi24.fi/node/12317985

        http://m.suomi24.fi/node/12322599



        VASTAA







        helluntailainen .


        eilen 12:41
        .


        tänään 11:11

        Mahtavan tiukan PILLLUN omistava

        (10) parempi molempi

        tänään 10:23

        Hirvisaaren raiskauskirjoituksesta ei syytettä

        (3) heti POLIISILLE!!

        tänään 10:04

        Vanhoillislestadiolaisen lapsen PILLLU

        (7) keitä etsit

        tänään 10:02

        Vl-lapsen paljas PILLLU

        (12) Oisko ees mellu?

        tänään 10:01

        Seisooko vl-miehillä muna

        (15) hellarille

        tänään 10:00

        Seisooko vl-miehen mulk*ku

        (20) olitko katsomossa?

        tänään 10:00

        Nuorten vl-tyttöjen posliinit

        (12) silmän lumetta

        tänään 9:59

        Kuinka yleinen ns. posliini

        (7) oletko koskaan,saanu

        tänään 9:58

        Onko nimimerkki "Devoit" pedofiili?

        (17) goxczv

        tänään 9:29


      • helluntailaiselle kirjoitti:

        Kesitas kirjoitti toukokuussa:

        ""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen.
        Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
        Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan

        VASTAA

        Kiire olisi!

        eilen 15:35
        .

        Kesiillä täytyy olla todella pervo ajatus nimenomaan kesäisesti pukeutuviin lapsiin. Ajatukseen kun liittää seuraksi että kymmenet tuhannet vl isät toimivat kuten hän kirjoittaa, niin eikö tuo oli POLIISILLE viesti että tyyppi pitäisi pidättää? Ei terve ihminen ajattele lapsista tuolla tavoin ja liitä ajatukseen kymmenien tuhansien heihin kohdistuvan kiiman??

        Tuo viesti oli täällä toukokuussa 2013.

        Tarvittaessa voin lähteä valaehtoisesti todistamaan oikeuteen, ellei tietokannasta löydy alkuperäistä viestiä. Samassa ketjussa kyseinen Kesitas kirjoitti myös hemestin nimimerkillä, itseä puolustaen. Sisältö todisti sen.

        VASTAA

        lsään.

        eilen 15:49
        .

        >>jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan>>

        Nimenomaan tuosta paistaa läpi kirjoittajan Sairas Pervous. Ikään kuin kesäisesti pukeutunut lapsi aikaansaisi pedofiliryntäyksen, johon osallistuisi valtaosa vanhoillislestadiolaisista heteroisistä.

        Pointti on siinä, ettei tuo kirjoittaja saisi olla vapaalla jalalla terveydellisistä syistä, eikä rikoksenakaan tuo lause mitätön ole



        VASTAA







        Julmat hellarit


        eilen 12:35
        .


        Ovatko myös nämä avaukset helluntaiSikojen oksentamia?

        http://m.suomi24.fi/node/12322599

        http://m.suomi24.fi/node/12316442

        http://m.suomi24.fi/node/12317985

        http://m.suomi24.fi/node/12322599

        http://m.suomi24.fi/node/12316442

        http://m.suomi24.fi/node/12317985

        http://m.suomi24.fi/node/12332924

        http://m.suomi24.fi/node/12322599

        http://m.suomi24.fi/node/12316442

        http://m.suomi24.fi/node/12317985

        http://m.suomi24.fi/node/12322599



        VASTAA







        helluntailainen .


        eilen 12:41
        .


        tänään 11:11

        Mahtavan tiukan PILLLUN omistava

        (10) parempi molempi

        tänään 10:23

        Hirvisaaren raiskauskirjoituksesta ei syytettä

        (3) heti POLIISILLE!!

        tänään 10:04

        Vanhoillislestadiolaisen lapsen PILLLU

        (7) keitä etsit

        tänään 10:02

        Vl-lapsen paljas PILLLU

        (12) Oisko ees mellu?

        tänään 10:01

        Seisooko vl-miehillä muna

        (15) hellarille

        tänään 10:00

        Seisooko vl-miehen mulk*ku

        (20) olitko katsomossa?

        tänään 10:00

        Nuorten vl-tyttöjen posliinit

        (12) silmän lumetta

        tänään 9:59

        Kuinka yleinen ns. posliini

        (7) oletko koskaan,saanu

        tänään 9:58

        Onko nimimerkki "Devoit" pedofiili?

        (17) goxczv

        tänään 9:29

        Ressukka olet.


    • aja mopolla

      on siinä kans työn itselleen hommannut !

      Kaivella muiden vanhoja tarinoita pitkin nettiä huh !

      puhujollekkin ongelmistasi.

      • multinikkari

        kaiveskelija


      • tuuliviiri!!
        multinikkari kirjoitti:

        kaiveskelija

        Eikös tässsä ollut tarkoitus osoittaa Wehan menneen harhaan?


    • uskonveljiäootte

      Yrittääkö se wehakin siihen laumapedofiili ryhmään?

      http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
      YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
      "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
      ***(KP)
      Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe