Soitin 2000-luvun alussa poliisin vihjepuhelimeen, Ilmoitin viinatrokarin viinanmyynnistä, mikä toiminta terrorisoi korttelikon elämää ja aiheutti hirveitä ongelmia. Trokarilla oli ihmisten pankkikortit panttina jne. Olin huolissani eräästä omaisestani.
Poliisi haukkui minut huoraksi. Tein rikosilmoituksen hänestä. Oltiin käräjillä. Puhelut oli nauhoitettu, tottakai. Poliisi tuli kahteen kertaan ennen käräjiä ovelleni maksaakseen käteisellä nimittelynsä ja pelastaakseen nahkansa poliisina. En antanut periksi. Poliisi joutui tästä lystistä maksamaan huorittelusta 1000€.
Näin ollen, sinä naapurin häiskä, joka huorittelit minua, olet vaarassa joutua saman kohtalon alaiseksi. Tein sinusta rikosilmoituksen. - En ole huora eikä minun luonani käy miehiä - vain sukulaisia ja nekin harvoin. Mistä sait päähäsi ryhtyä karjumalla haukkumaan minua huoraksi?
Katsotaan peli loppuun, kun se on alkanut!
Huoraksi haukkuminen
16
632
Vastaukset
- Knnianloukkaus
Ko. Kajaanin poliisi oli niin röyhkeä, että alentui lahjontayritykseen, virkavelvollisuuden rikkomiseen poliisina sekä kunnianloukkaukseen sekä kotirauhan rikkomiseen (kävi ovella useita kertoja). Minulla oli todistaja kaikkien tapahtumien aikana, kuuloetäisyydellä ja vieressä, poliisin lahjontayrityksen hetkellä.
Sinä miespuolinen huorittelija, sanon sinulle sen, että myös tällä kertaa on onneksi todistaja sinun haukkumisellesi ja asia ei jää todellakaan tähän. - en edesaanut housuja
Onkohan sulla ihan varmasti puhtaat alkkarit itelläs päällä?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12314128 - pulku
virpi eli säisä on taas alkanut kahtelemaan
- Räyhääjälle-YÄK
Olen steriili. Rinnat ja munat on leikattu pois. En tunne ihmisten lailla mitään tunteita eikä ole suuntautumisvaihtoehtoa: en ole homo.lesbo, transu vaan puoliapina, joka irvistää pahaa päivää sinulle huorittelija.
Mene sinä kasvojen korjausleikkaukseen, niin altakulmain kyräily voisi onnellisessa tapauksessa loppua. Niskan voisit vielä korjauttaa, ettei se vaikuttaisi siihen, että elät kumara-asennossa. - PainuVttn
Huorittelijalle tiedoksi:
Jok´ikinen asia, mistä voin sinusta valittaa tai tehdä rikosilmoituksen, sen teen.- kissakävelipuuhun
Taidat olla oikein naapureiden painajainen. Suosittelen muuttamaan kauaksi muista ihmisistä niin voi helpottaa.. mutta ai niin, sinähän tykkäät kytätä ja kyylätä sekä juoruilla muiden asioista niin et mahda selvitä ilman tätä säälittävää huomionhakemista teoillasi.
- tenu_arska
Huorathan ovat hyväntekijöitä. Ei se minusta ole kunnianloukkaus vaan maineen palautus.
- jumalaloitaivaanjamaan
Avohoitopotilas on päässyt taas näköjään voimiensa huipulle. :D eikä jälkikasvullakaan ole omppu kauas puusta pudonnut mikäli veikkaan oikein.
On se hienoa että pysyy ainakin mielenterveyspuoli ruuhkaisena kun näitä kakoja on vapaalla.- kerrankosjostoisen
Jep, Purolan sekoboltsimuija
- Polis12
Mitänä täällä valitat jostain kunnianloukkauksesta, mene poliisiasemalle. Kohta saat itse kunnianloukkauksen kun valitat riittävästi täällä.
- Ota Subua
Asia on JO viety poliisille. Tiedoksi vaan sulle typerys.
- ihminen = huo-ra
Tuomaan evankeliumi105.Jeesus sanoi, ”Jokaista, joka tuntee isänsä ja äitinsä, tullaan kutsumaan huo-ran lapseksi.”
(Matt.5.)Te olette kuulleet sanotuksi: 'Älä tee huo-rin'. 28. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista/vaimoa himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huo-rin hänen- kristusihminenkö?
Matt.10:17 Kavahtakaa ihmisiä, sillä he vetävät teidät oikeuksiin, ja synagoogissaan he teitä ruoskivat;
18 ja teidät viedään maaherrain ja kuningasten eteen minun tähteni, todistukseksi heille ja pakanoille.
19 Mutta kun he vetävät teitä oikeuteen, älkää huolehtiko siitä, miten tahi mitä puhuisitte, sillä teille annetaan sillä hetkellä, mitä teidän on puhuminen.
20 Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä."
- pilkka nilkaaniosui
Kaikki naiset on Raamatun mukaan Huoria...tulkitsisin sen näin.
- Vosuli
Koska olen huora, niin tunnen kunniaani loukatun näillä kirjoituksilla. Perästä kuuluu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396925
- 323908
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 391980