minua pelottaa(ahdistaa/jännittää mennä partio leirille. Aina enne olen odottanut leirejä kuin pikku lapsi joulua :D
Pelkään että minua ahdistaa koko leirin ajan ja en pysty nukkumaan tutulla porukalla teltassa. Pelkään joutuvani leiri sairaalaan tai jopa ihan oikeaan sairaalaan. Sairastan paniikkihäiriötä (ei minkäänlaista hoitoa eikä virallista diagnoosia) ja saan myös lieviä poissa olo kohtauksia eli olen todella poissa oleva enkä muista poissa olevista hetkistä mitään.
Kaverini tietävät sairaudestani ja ovat aina huolehtineet minusta paniikkikohtausten aikana.
Ahdistusta pelkoa ja jännitystä leirille menosta lievittäisi varmaankin että kertoisin ainakin yhdelle kavereistani mutta jotenkin koen tällä kertaa kynnyksen soittaa kaverille ja jutella asiasta liian suureksi.
Onko kellään vinkkejä ?
ahdistaa/pelottaa/jännittää mennä
pelokas 18v
1
78
Vastaukset
- 1+9
Kerro jollekkin vanhemmalle leirillä olevalle asiasta. Silloin voit turvautua häneen, jos paniikki iskee. Vanhemmat leirin ihmiset ymmärtävät asian todennäköisesti paremmin ja saat luotua turvallisen kontaktin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059