Seurasin kun rottani leikkivät keskenään ja huomasin, että toinenrotistä heilutti hetken hännänpäätään. Olen lukenut että hännän heilutus viestisi ärsyyntymisestä, mutta tämä tapahtui tosiaan vain päällä, mistä voisi kertoa? Olisi kiinnostava kuulla. :-)
hännän heilutus
2
158
Vastaukset
- sulorotta
No se tarkoittaa lähinnä sitä,että rottasi on joko vihainen tai ärsyyntynyt jostakin. Muita selityksiä en sille keksi:-)Minullakin on 2rottaa jotka ovat tyttöjä,nekin ovat heiluttaneet häntäänsä joskus.Mutta se ei tosiaan ole mitään vakavaa,joten ei tarvitse olla huolissaan:-D
- surhym
Jos rottasi ovat vielä nuoria niin liittyy luultavasti leikki painiin. Täällä ainakin osa pojista löytää vauvana sisäisen"mä oon tosi kova jätkä" olemuksensa ja heiluttaa painiessaan häntää koska on olevinaan tosi vihanen. Kyllä sen sitten huomaa kun ollaan oikeasti vihasia. Olen kaksi veljestä saanut myös muinoin liikuttamaan häntää kun on ollut niin kivaa ja ihanaa rapsutusta, muilla ei ainakaan vielä ole ilmennyt kyseistä reaktioo, ne olivat nautiskelijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265