Seurasin kun rottani leikkivät keskenään ja huomasin, että toinenrotistä heilutti hetken hännänpäätään. Olen lukenut että hännän heilutus viestisi ärsyyntymisestä, mutta tämä tapahtui tosiaan vain päällä, mistä voisi kertoa? Olisi kiinnostava kuulla. :-)
hännän heilutus
2
189
Vastaukset
- sulorotta
No se tarkoittaa lähinnä sitä,että rottasi on joko vihainen tai ärsyyntynyt jostakin. Muita selityksiä en sille keksi:-)Minullakin on 2rottaa jotka ovat tyttöjä,nekin ovat heiluttaneet häntäänsä joskus.Mutta se ei tosiaan ole mitään vakavaa,joten ei tarvitse olla huolissaan:-D
- surhym
Jos rottasi ovat vielä nuoria niin liittyy luultavasti leikki painiin. Täällä ainakin osa pojista löytää vauvana sisäisen"mä oon tosi kova jätkä" olemuksensa ja heiluttaa painiessaan häntää koska on olevinaan tosi vihanen. Kyllä sen sitten huomaa kun ollaan oikeasti vihasia. Olen kaksi veljestä saanut myös muinoin liikuttamaan häntää kun on ollut niin kivaa ja ihanaa rapsutusta, muilla ei ainakaan vielä ole ilmennyt kyseistä reaktioo, ne olivat nautiskelijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454422Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232879Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412632Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?831606Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021052- 45996
- 59993