Seurasin kun rottani leikkivät keskenään ja huomasin, että toinenrotistä heilutti hetken hännänpäätään. Olen lukenut että hännän heilutus viestisi ärsyyntymisestä, mutta tämä tapahtui tosiaan vain päällä, mistä voisi kertoa? Olisi kiinnostava kuulla. :-)
Vastaukset 2
- sulorotta
No se tarkoittaa lähinnä sitä,että rottasi on joko vihainen tai ärsyyntynyt jostakin. Muita selityksiä en sille keksi:-)Minullakin on 2rottaa jotka ovat tyttöjä,nekin ovat heiluttaneet häntäänsä joskus.Mutta se ei tosiaan ole mitään vakavaa,joten ei tarvitse olla huolissaan:-D
- surhym
Jos rottasi ovat vielä nuoria niin liittyy luultavasti leikki painiin. Täällä ainakin osa pojista löytää vauvana sisäisen"mä oon tosi kova jätkä" olemuksensa ja heiluttaa painiessaan häntää koska on olevinaan tosi vihanen. Kyllä sen sitten huomaa kun ollaan oikeasti vihasia. Olen kaksi veljestä saanut myös muinoin liikuttamaan häntää kun on ollut niin kivaa ja ihanaa rapsutusta, muilla ei ainakaan vielä ole ilmennyt kyseistä reaktioo, ne olivat nautiskelijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 98994
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512