Huonoimpia Suomibändejä??

MrJuha82

Ainaki tulee mieleen nää seuraavat;

Sonata Artica(kaupallista, liian kansainvälistä, josta puuttuu erilaisuus, melankolia, persoona ja hitto vie mä oon vaan varma siitä, että tää ei oo parasta musiikkia, vaan ihmiset valitsee vääriä bändejä, joita kuuntelee, sillä on väärin, että parhaita ei kuunnella kuten mm YUP)

Children of bodom(karmeaa musaa, kaupallista, kansainvälistä shaissea, korvat vuotaa verta!)

Stamina(aargh)

Hurriganes
Hanoi rocks(erittäin kaupallisen kuuloista)
Rasmus
Absoluuttinen nollapiste(ehkä väärin laittaa tähän, sillä mun pitäs arvostaa tätä koksa erilaista, mut mitä oon kuullu niijen biisei, niin ei se oikein musiikilta kuulosta höh, mut ehkä pitäs vielä enemmän tutkia heijän musaa??)

Mokoma
HIM(sairaan yliarvostettu, on huutava vääryys, että HIM menestyy ulkomailla, VÄÄRIN)

Viikate(karmeaa, KARMEAA huh ugh umh)
Teddy&the tigers( no ugh aargh)
Stone(aargh eiiiiiiiiiiih )
Kingston wall
Kauko Röyhkä on suosikkini, mut sehän ei oo bändi vaan esiintyy omalla nimellään artistina, mut sen jotkut 90-luvun popimmat biisi meni suuren yleisön kalasteluksi eivätkä niin hyvin.

Muuten Metallica on maailman huonoin yhtye.
Ja taas hieman itämaalaistyylinen CMX tai YUP on maailman parhaat bändit.
Mm Rumba-lehti tituuleerasi CMX;n maailman parhaaksi bändiksi.

Mulla on musan korkeakoulututkinto.

5

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanaorientoitunut

      Miljoonasade: joissain kappaleissa hyvä idea, mutta Heikki Salo ei ole tehnyt yhtään kappaletta loppuun asti. Sanoittajana samaa tasoa kuin Arto Paasilinna kirjailijana.
      Ja sit vielä opettaa sanoitusta. Voi jeesus.

    • matofaker

      Suomen huonoin bändi on Panic I.C.

      Se oli jyrk:. bändi jossa soitti Molli-Olli Oikarinen. Kommunisti joka oli Kokoomuksen ehdokkaana vaaleissa.

    • venus doom

      mikä huutava vääryys se on et him menestyy ulkomailla. lahjakkaita muusikoita ja kauhee määrä töitä. jos sinä et pidä niin ehkä sul on vaan saatanan huono maku.

      • MrJuha82outolintu

        No ei ne kovin huonoja ole tietenkään nuo mitä kritisoin, mutta ovat huonompia kuin omat suosikkini.
        Omia suosikkejani ovat mm Miljoonasade, Kolmas nainen, Dingo, Se, J.Karjalainen, Eppu normaali, CMX, YUP, Jarkko Martikainen, Maritta Kuula, Kauko Röyhkä ja esim Pelle Miljoona ja Jussi Hakulinen sekä Ismo Alanko(eri kokoonpanoissaan).


    • 6+11

      Mamba on niin huono, että tekis mieli itkee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      51
      3636
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2098
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1434
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1391
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1312
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe