Hei olemme naispari ja ollaan oltu 3,5 vuotta yhdessä ja nytten olisi suunitelmissa lapsenhankinta mutta klinikat tulevat niin kalliiksi. Luovutus tapahtuisi muumimuki menetelmällä :) ja vielä että emme halua että isä olisi tekemississä lapsen kanssa :) asumme seinäjoella etelä-pohjammaalla. Lisätietoa saa sähköpostitse Terv:Tepa ja Jenna
Anonyymi luovuttajaa etsimässä
7
307
Vastaukset
- ei naispareille
ei missään tapauksessa naisparille mitään luovutuusta ottakoon miehen itsellensä älkää miehet luovuttako heille muuten saatte epä onnea elämäänne heistä
- :-D-kuppi
eipä ole tepa kirjautunut kertaakaan ilmon jättämisen jälkeen eli onnea vaan makelle ja muille kupittajille
- tepa5
Olen ottanut suoraa s-postiin yhteyttä että sori vaan
- Keijo-kolli
tepa5 kirjoitti:
Olen ottanut suoraa s-postiin yhteyttä että sori vaan
Sähköpostiin yhtymällä ei tule lapsia. Roiskaisit siis mällit näppikselle, vai?
Vaginaan yhtymällä tai koti-inseminaatiolla tulee. Lapsia. - tepa5
Keijo-kolli kirjoitti:
Sähköpostiin yhtymällä ei tule lapsia. Roiskaisit siis mällit näppikselle, vai?
Vaginaan yhtymällä tai koti-inseminaatiolla tulee. Lapsia.vähänkö olet keijo viisas......... teemme homman koti -inseminaatiolla urpo !!
- Tepa5
otettiin 5 äijältä mukiin mällit nyt onnistuu,loput pyyhitään naamaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442