uusi mondeo???

odottava

Tietääkö kukaan varmuudella, milloin uusi Mondeo esitellään Suomessa. Kuvissa näyttäs mageelta.

30

1009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köffffffffffff

      Ensi joulu aattona esitellään ...

      hihihihhhiiiiiiiiiiiii

      • lokooiki

        Kiitos vastauksesta sinä ur velo


    • köfffffffffff

      Ole hyvä. Muista olla kiltti...hihiiihhhhiiiiiiiiiiii

      • rajapakoite

        Suomi areenassa pohdittiin rajapakotteita. Tekee ihmeitä taloudelle tuokin.


    • kärsittyh

      fordn omistamisen etuna pääsy paratiisiin kun maanpällä kärsitty tarkpeeksi

    • 2.4 STW

      Nyt on jo alustavat hinnat myjillä. Vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta. Dieselpuolella löytyy nyt 180hp ja hubridi 177hp ja alle 100g päästöt mikä vaikuttaa leasingautoilijan kannalta hienolta. Hinatkin jää sopivasti 40te kohdalle.

    • köffffffff

      "Hinatkin jää sopivasti 40te kohdalle."

      Juu hinatakin täytyy varmaan uutta fooooord-koslaa..


      hahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • Myöhästyy

      Tämän vuoden puolella pitäisi esitellä ? ensi vuona saa ensinmäiset uudet Mondeot,jos suhteita niin voi saada jo tänä vuona noista esitely autoisa mitkä tulee ?

    • 2323

      Hinnat on jo saatavilla ja osa teknisistä tiedoista. Potkua on tehokkaammissa malleissa jo aika mukavasti.

    • Harmi vaan

      Oli niissä potkua jo edelisessä jos otti 2,2. mutta se olisi kaivannut jo tuolloin nelivetoa.nythän sieltä nelikko tulee.

      • Kunnon boostia

        Kyllähän tuo 240hv on riittänyt!
        Seuraavaksi pitäisi kyllä vaihtaa dieseliin...


      • Tilattu on

        Ennakkohinnastot on jälleenmyyjillä (ja mulla...), lopulliset asiakashinnastot pitäisi julkaista piakkoin, tehdastilauksia voivat jo syöttää joulukuun tuotantoon jolloin autot suomessa tammi-helmikuussa. Nelikoista joku tuossa aiemmin kysyi (ja samaa olisin itsekin halunnut), ne tulevat vasta ensi kesän tuotannosta jolloin suomessa vasta ensi syksynä. Ford.de -sivustolta löytyy jo hieman tietoja, etenkin hinnaston loppuosasta.


      • Ford kuski
        Tilattu on kirjoitti:

        Ennakkohinnastot on jälleenmyyjillä (ja mulla...), lopulliset asiakashinnastot pitäisi julkaista piakkoin, tehdastilauksia voivat jo syöttää joulukuun tuotantoon jolloin autot suomessa tammi-helmikuussa. Nelikoista joku tuossa aiemmin kysyi (ja samaa olisin itsekin halunnut), ne tulevat vasta ensi kesän tuotannosta jolloin suomessa vasta ensi syksynä. Ford.de -sivustolta löytyy jo hieman tietoja, etenkin hinnaston loppuosasta.

        Hinnasto on nyt netissä.
        http://a5.mndcdn.com/image/upload/t_attachment/upzmycp6w70x9zdbnkof.pdf


    • Mondeo.

      Nyt pietari päästää jonon ohi,on sen verran makee peli !

    • Kotiin tuli lappu että 8.10.2014 olisi esittely.

      • Sairaus

        Missä ? ?


      • Sairaus kirjoitti:

        Missä ? ?

        Näyttää olevan Autokeskus konala.


      • Nähty on :)
        turo555 kirjoitti:

        Näyttää olevan Autokeskus konala.

        Esittelyssä lienee ne kaksi Mondeota jotka kiertävät suomea, maanantaina 6.10 ne olivat päivän Olarin Veholla, siis kumpikin 180hv TDCi koneilla manuaali (ei suomen tuontiohjelmassa) sekä PowerShift, farkku ja 5-ov.

        Lanseeraus on 1/2015, mutta liikkeisiin tulee malliautot marraskuun lopulla/joulukuun alussa.


      • Närästää

        Ei tullut kutsua vaikka 3 2 Foordia omistanut ! Taitaa kahvit ja pulla olla loppu ?


      • Mondeomiäs
        Närästää kirjoitti:

        Ei tullut kutsua vaikka 3 2 Foordia omistanut ! Taitaa kahvit ja pulla olla loppu ?

        Ford ei kalastele pullalla ja kahvilla asiakkaita...Eikä kahvin juonti ole hyväksi jos närästää!!


    • köffffffff

      Äkäslombolossa ...hihhiiiiiii...

      Muutama poromies olisi päässyt ajamaan..mut etupenkki oli pettänyt alta ..



      hahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

    • Uusi Mondeo
      • Ihastunut mies!!

        Levorannan autossa sastamalassa on 5ovinen uusi punainen Mondeo!!!!
        Sitä kuolasin, kun hain omaani huollosta..eikä se näyttänyt enään miltään uuden rinnalla!!

        Mondeossa oli mm. lasikatto, iso touch padi keskikonsolissa, osittain digitaalinen mittaristo ja napilla aukeava/sulkeutuva takaluukku!!
        Turvavöissä oli Airbagit!!??! Ja se keulan ilme oli luonnossa vielä tyylikkäämpi kuin kuvissa!!!! Alkaa mondeo olemaa preeeemiumiluokkaa!!

        Siinä on seuraava autoni,kunhan alkaa vaihtareita ilmestyyn!!!!


      • kyä lähtee!!

    • neliveto tulee
      • Salesman

        Tänään tilattu musta Titanium bisnesfarkku Tdci 180 hv. Vähän lisävarusteita ja toiset renkaat. Hintaa tuli 48 000..Neliveto samoilla herkuilla n. 53000. Alkaen hinta hiukan hämää, toki jos haluaa ns karvalakin..


      • ei tule menestystä
        Salesman kirjoitti:

        Tänään tilattu musta Titanium bisnesfarkku Tdci 180 hv. Vähän lisävarusteita ja toiset renkaat. Hintaa tuli 48 000..Neliveto samoilla herkuilla n. 53000. Alkaen hinta hiukan hämää, toki jos haluaa ns karvalakin..

        Neliveto siis 5000€ kalliimpi? Se on aika paljon. Kugan saa samaan hintaan.

        Tuossa hintaluokassa on jo monta muutakin kiinnostavaa nelivetoista.


      • odotellaan
        ei tule menestystä kirjoitti:

        Neliveto siis 5000€ kalliimpi? Se on aika paljon. Kugan saa samaan hintaan.

        Tuossa hintaluokassa on jo monta muutakin kiinnostavaa nelivetoista.

        Kugassa FWD ja AWD mallin hintaero on 3000€.

        Täytyy tsekata sitten kun neliveto Mondeo on oikesati ostettavissa.


      • mitä varusteita?
        Salesman kirjoitti:

        Tänään tilattu musta Titanium bisnesfarkku Tdci 180 hv. Vähän lisävarusteita ja toiset renkaat. Hintaa tuli 48 000..Neliveto samoilla herkuilla n. 53000. Alkaen hinta hiukan hämää, toki jos haluaa ns karvalakin..

        Mitä lisävarusteita kaipaat autoon? Itselle on yleenäs riittänyt toiset renkaat ja vetokoukku. Nekin voi ostaa myöhemmin, jos ei halua merkkiliikkeestä auton oson yhteydessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe