A3 Saksasta

Limone

Onko palstalaisista kukaan tuonut A3:a Saksasta? Harkitsen itse asiaa ja mietin, että kannattaako verojen takia. No, luultavasti säästö on noin 3000 euroa. Olen ajatellut 1,8 Attractionia, jolla ajettu noin 80 000 km.

11

2728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapari_A3_1.8

ota suoraan 1.8T, kun sen potentiaali ja kulutus ovat pienempiä kuin vastaavalla vaparilla.

Jos 80 tkm ajettua aiot hankkia, niin muista sitten että 90 tkm:n kohdalla on hihnanvaihto ja se kustantaa reilut 500 €:a..

Onnea matkaan :)

• jopi

vaihda hihna samalla Saksassa tai esim Belgiassa ja maksat yli puolet vähemmän.

• juipilla

-02 hinta huikea 19000 euroo.

• Kannattaa

Itse toin turbon ja kovin tyytyväinen olen ollut. Turbo koneinenhan on kuitenkin 1.8 vapariin verrattuna eri auto, tehot ovat ainakin pers tuntumalta aivan eri luokkaa vaikka 1.8 vaparistakin luvataankin reilut 100hp, niin ja kulutus on jopa pienempi kuin vaparissa. Onnea vaan matkaan!

• Limone
        Kannattaa kirjoitti:

Itse toin turbon ja kovin tyytyväinen olen ollut. Turbo koneinenhan on kuitenkin 1.8 vapariin verrattuna eri auto, tehot ovat ainakin pers tuntumalta aivan eri luokkaa vaikka 1.8 vaparistakin luvataankin reilut 100hp, niin ja kulutus on jopa pienempi kuin vaparissa. Onnea vaan matkaan!

Minkä vuosimallin toit? Olen ajatellut 99 tai 00 mallista...

• -97
        Limone kirjoitti:

Toin -97 vuotisen, vaikka haussa oli hiukan uudempi, mutta tuo sopi hyvin hinta-haarukkaani ja kuten sanoin hyvin on toiminut.

• mieti vielä
        Limone kirjoitti:

Älä hullu tuo 97-00 A3:sta. Nämä ovat täysiä susia mm.elektroniikkavikojen takia. Tuttukin on menettämässä järkensä juuri -00 A3:n kanssa. Käytännössä koko moottorinohjauselektroniikka on vaihdettu ja siltikin auto seisoo korjaamolla viikkotolkulla. No antoivathan he samankokoisen sijaisauton tutulle käyttöön (Nissan Micra), jota voitaneen pitää huollon osalta vittuiluna.

• A3 quattro
        mieti vielä kirjoitti:

Älä hullu tuo 97-00 A3:sta. Nämä ovat täysiä susia mm.elektroniikkavikojen takia. Tuttukin on menettämässä järkensä juuri -00 A3:n kanssa. Käytännössä koko moottorinohjauselektroniikka on vaihdettu ja siltikin auto seisoo korjaamolla viikkotolkulla. No antoivathan he samankokoisen sijaisauton tutulle käyttöön (Nissan Micra), jota voitaneen pitää huollon osalta vittuiluna.

Eikö tuo mainitsemasi sähkövika koskekin vuosien 97 ja 99 väliin mahtuvia autoja? Edellinen Audini oli vuoden 97 mallia ja joitain tuollaisia ongelmia oli, mutta nyt on vuoden 2000 quattro, jossa mm. longlife kone ja ei mitään tietoakaan ole ollut ongelmista. Mm. nuo käynninestolaitteistoon liittyvät ongelmat muistaakseni päättyi vuoteen -99.

• Vekkuli
        mieti vielä kirjoitti:

Eipäs yleistetä. Itsellä -98 ilman mitään ongelmia sähköpuolella, ainoastaan puslat joutuu vaihtamaan.

• vuosimallia
        A3 quattro kirjoitti:

Eikö tuo mainitsemasi sähkövika koskekin vuosien 97 ja 99 väliin mahtuvia autoja? Edellinen Audini oli vuoden 97 mallia ja joitain tuollaisia ongelmia oli, mutta nyt on vuoden 2000 quattro, jossa mm. longlife kone ja ei mitään tietoakaan ole ollut ongelmista. Mm. nuo käynninestolaitteistoon liittyvät ongelmat muistaakseni päättyi vuoteen -99.

Tuo on mallia -00 ja hyvin, hyvin varoittava esimerkki.

• Audi

Vinkkinä voin sanoa, että vältä 1.8 Turbon koeajoa, mikäli et sitä meinaa hankkia. Tulee vain paha mieli ja lopulta joudut sen hankkimaan kumminkin.

Itse kävin Saksasta sellaisen, ja olen todella tyytyväinen. Loistava keksintö tuo turbo, joka tuo todella hyvän väännön jo alle 2000 rpm:n.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      7324
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5243
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3496
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3422
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2534
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1465
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      50
      1298
    Aihe